خبرگزاری کار ایران

با اعتبار ۲۳ میلیارد ریالی؛

اجرای پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شهدای محمودآباد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۸۰

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، از اجرای پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شهدای محمودآباد با اعتبار ۲۳ میلیارد ریالی خبر داد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، از اجرای پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شهدای محمودآباد با اعتبار ۲۳ میلیارد ریالی خبر داد.

به گزارش ایلنا از محمودآباد، عباسعلی وفایی‌نژاد در بازدید از شهرک صنعتی شهدای محمودآباد و در جمع صنعتگران این شهرک گفت: شرکت همواره بدنبال حفظ و صیانت از محیط زیست قدم برداشته و ساخت تصفیه خانه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با هدف ارتقاء شاخصه‌های زیست محیطی، افزایش فضای سبز، استفاده مجدد از آب و جلوگیری از آلودگی در صنعت و تولید، انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: با توجه به رسالت شرکت در آماده سازی زیرساختهای لازم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، در استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی، پروژه‌ها براساس نیاز هر شهرک و ناحیه صنعتی برنامه ریزی شده و در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وفایی‌نژاد بیان داشت: شرایط استان مازندران از نظر اقلیمی، یک شرایط خاص بوده و شرکت شهرک‌های صنعتی نیز بنوبه خود و در حد توان، در مقوله حفظ محیط زیست، اقدامات مؤثری انجام داده که احداث۱۱ تصفیه خانه فاضلاب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، بخشی از اقدامات انجام شده شرکت در این زمینه است.

وی تصریح کرد: تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شهدای محمودآباد در زمینی بمساحت ۷۰۰۰ مترمربع با ظرفیت پالایش ۷۰۰ مترمکعب در شبانه روز بصورت UABR با هوادهی گسترده ترکیبی بی‌هوازی و هوازی ساخته می‌شود.

وفایی‌نژاد اظهار داشت: برای ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شهدای محمودآباد مبلغ ۲۳ میلیارد ریال از محل منابع ملی و داخلی شرکت هزینه خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز