خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

مشکل دفع زباله یکی از معضلات اصلی استان مازندران است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۰۶

روند کنداحداثکارخانه کمپوست قائم شهر به هیچ وجه رضایت بخش نیست. / ظرف مدت یک هفته باید تصمیم گیری نهایی در مورد این پروژه صورت گیرد.

استاندار مازندران از روند احداثدو کارخانه کمپوست زباله در قائم شهر و بهشهر بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح جلودار در جریان بازدید از محل احداثکارخانه کمپوست قائم شهر مشکل دفع زباله را یکی از معضلات اصلی استان دانست و گفت: روند کند احداثاین پروژه به هیچ وجه رضایت بخش نیست.

وی تاخیر در اجرای اینگونه طرح‌ها را به ضرر دولت و مردم دانست و افزود: ظرف مدت یک هفته باید تصمیم گیری نهایی در مورد این پروژه صورت گیرد.

استاندار مازندران از فرماندار، شهرداری و شورای شهر قائم شهر خواست تا طی این مدت جلسه برگزار نموده و گزارش نهایی را به استانداری اعلام کنند.

فلاح تاکید کرد: اولویت اجرا تا اتمام طرح با پیمانکار فعلی است ولی اگر ناچار شویم حتماً نسبت به جایگزینی پیمانکار اقدام خواهیم کرد.

وی از شورای شهر خواست تا دقت بیشتری در مسائل فنی این پروژه نماید و خاطرنشان کرد: هفته آینده جلسه نهایی برای تصمیم گیری در این باره در دفتر استاندار برگزار می‌شود.

استاندار مازندران هم چنین در حاشیه بازدید از محل احداثکارخانه کمپوست زباله بهشهر از روند اجرای این پروژه و درصد پیشرفت فیزیکی آن ابراز رضایت نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز