خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

داوطلبان وعده کارهای ممکن بدهند/ وعده‌های ناممکن توهین به شعور مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۶۶۲

نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: داوطلبان انتخابات در شعارهای خود وعده کارهای ناممکن ندهند؛ وعده‌های ناممکن دادن توهین به شعور مردم است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری نمازگزاران را به تقوای الهی و پرهیزکاری توصیه و انقلاب جمهوری اسلامی را یکی از نعمت‌های مهم عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی خون‌بهای شهدای انقلاب اسلامی و مظلومان عالم است و ما باید در این کشور به‌خوبی از این نعمت‌ها مراقبت کنیم.

وی همچنین با گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام راحل، قیام ۱۵ خردادماه و سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و افزود: امام راحل در وصیت‌نامه خود فرمودند که وصیت من به ملت شریف آن است که در تمام انتخابات درصحنه باشند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: مقام معظم رهبری نیز در سخنان خود فرمودند که ناکارآمدی باید با انتخاب خوب جبران شود نه اینکه افراد در انتخابات شرکت نکنند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران بابیان اینکه مشارکت حداکثری و انتخاب درست دو کلیدواژه مهم رهبر انقلاب در مورد انتخابات ریاست جمهوری پیش‌ رو است، ادامه داد: اگر هم ما مشکلات داریم و بخشی از آن‌ها از ناکارآمدی‌هاست اکنون با انتخاب افراد و اصلح و کارآمد باید این مهم جبران شود ناکارآمدها کنار و کارآمدها وسط میدان باشند.

آیت‌الله لائینی بابیان اینکه داوطلبان با تبلیغات درست و به هنگام شور انتخاباتی را فراهم کنند، افزود: شور انتخاباتی خوب است اما نه به هر قیمتی به‌ویژه اینکه در شعارهای خود وعده کارهای ناممکن ندهند چراکه وعده‌های ناممکن دادن توهین به شعور مردم است.

وی از داوطلبان خواست تا وعده‌ها عاقلانه و ممکن به مردم دهند و افزود: مردم نیز باید وعده‌های داوطلبان را با توجه به سوابق آنان بسنجند و بررسی کنند آیا این وعده‌ها شدنی است یا خیر.

نماینده ولی‌فقیه در بابیان اینکه باید وعده‌های داوطلبان را با معیار اسلامی و انقلابی سنجید، گفت: ممکن است وعده‌هایی داده شود که با خط فکری حضرت امام راحل و آرمان‌های شهدا سازگار نباشد.

آیت‌الله لائینی گفت: هدف دعوت به تحریم انتخابات منع شدن از حق قانونی و طبیعی است و پیگرد قانونی دارد.

امام‌جمعه ساری بابیان اینکه وارد جرگه طیف و طرفداران کاندیدایی نمی‌شوم، گفت: فرا کاندیدا هستم و باید به معیارها توجه می‌کنم.

وی افزود: به شعور و شناخت و بصیرت مردم اعتماد داریم؛ حتماً معیارها را رعایت کنند.

آیت‌الله لائینی با تأکید بر رعایت پروتکل‌های اجتماعی و بهداشتی برای پیشگیری از کرونا خواستار رعایت این موارد برای نزولی شدن و مهار بیماری شده است.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز