خبرگزاری کار ایران

در هفته دفاع مقدس انجام شد؛

افتتاح سایت تقویت تلفن همراه BTS در آمل

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۶۴

همزمان با پنجمین روز از هفته گرامیداشت دفاع مقدس، سایت تقویت تلفن همراهBTS در روستای بانصرکلای بخش دابودشت آمل افتتاح شد.

همزمان با پنجمین روز از هفته گرامیداشت دفاع مقدس با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران، سایت تقویت تلفن همراهBTS در روستای بانصرکلای بخش دابودشت آمل افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از آمل، مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران در آئین افتتاحیه این سایت در جمع اهالی روستای بانصرکلای بخش داوبدشت آمل با بیان اینکه با افتتاح این سایت همزمان یک هزار و ۵۰۰ نفر خط اینترنتی تلفن همراه بهره‌مند می‌شوند، یادآور شد: برای بهره‌برداری این تقویت‌کننده تلفن همراه اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

بهروز باباجانی با اعلام اینکه سایت تقویت‌کننده تلفن همراه BTS روستای بانصرکلا حداقل ۱۵ کیلومتر را تحت پوشش قرار می‌دهد، اذعان داشت: با ایجاد این سایت روستاهای همجواز از همه امکانات تقویتی تلفن همراه برخوردار ‌شدند.

به گفته وی: دیگر دارندگان تلفن همراه این محور با مشکل قطعی و بدون آنتن مواجه نخواهند شد و از مزایای اینترنت پرسرعت نیز بهره‌مند می‌شوند.

باباجانی با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از ۸۰۰ مرکز مخابرات در استان مازندران مشغول فعالیت هستند، افزود: با تلاش متخصصان شرکت مخابرات استان و پیگیری‌های انجام شده برای ارائه خدمات متنوع و جدید ارتباطی در این استان، خدمات تلفن ثابت اعتباری در تمامی مراکز شهری و روستایی مازندران قابل دسترس است.

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران از پوشش ۹۷ درصدی تلفن همراه در سطح استان مازندران خبرداد و گفت: هم‌اکنون یک هزار و ۲۲۷ سایت تقویت تلفن همراه BTSدر مازندران به ارائه خدمات می‌پردازد.

وی با اعلام اینکه ۷۰ طرح دیگر تقویت سایت در این استان از سوی پیمانکاران در حال اجراست، ابراز داشت: این طرح‌ها تا پایان سال‌جاری به پایان خواهد رسید.

باباجانی از اجرای طرح ارتقای سیستم برای نسل جدید بیان و عنوان کرد: با توجه به پهنای ۱۸۲ کی سرعت در مراکز مخابراتی استان در آینده‌ای نزدیک برای نسل جدید طرح جدیدی با پهنای بیشتر در حال اجرایی است.

این مسئول یادآور شد: این طرح جهت ارتقا سیستم دیتا برای ۴۰۰ نقطه مازندران در نظر گرفته شده که تا پایان سال‌جاری اجرا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز