خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون استاندار صورت گرفت؛

آیین کلنگ‌زنی احداث راه دسترسی به معدن گلیران

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۹۶۴

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: معدن گلیران یکی از مهمترین معادن زغال‌سنگ در کشور محسوب شده که محصولات آن در صنعت فولاد استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،مهدی رازجویان در آیین کلنگ‌زنی احداث راه دسترسی به معدن گلیران با اشاره به اهمیت این پروژه ، اظهار داشت: با توجه به شرایط جغرافیایی معدن گلیران، احداث این راه سبب افزایش تولید و انتقال سریع‌تر مواد استخراج شده به شرکت ذوب‌آهن اصفهان خواهد شد.

وی ادامه داد : با افتتاح این مسیر شاهد ارتقای وضعیت ایمنی و خدمات‌دهی مناسب به رانندگان ماشین‌آلات سنگین حمل بار خواهیم بود که در نهایت در سالی که رهبر معظم انقلاب به نام تولید نام‌گذاری کردند می‌توان آنرا در راستای حمایت و پشتیبانی از تولید دانست.

رازجویان با بیان اینکه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) به عنوان کارفرما و شرکت آبادگران نصر کوثر به عنوان پیمانکار این پروژه محسوب می‌شوند، اظهار داشت: این جاده حدود ۲۷ کیلومتر طول دارد که روستای فیروزجاه بابل را به معدن گلیران متصل می‌کند.

معاون استاندار مازندران تصریح کرد: معدن گلیران با استخراج ماهانه ۴۵۰۰ تن زغال‌سنگ یکی از بزرگترین معادن تولید زغال‌سنگ در کشور به حساب می‌آید.

رازجویان با تاکید بر اینکه با احداث این جاده، چندین روستا نیز از راه دسترسی مناسب برخوردار خواهد شد، افزود: این پروژه با اعتبار ۱۳۵۹ میلیارد ریال کلنگ‌زنی و احداث خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز