خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری ویژه آمل:

آخرین انقلاب جهان انقلاب ناب محمدی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۶۴

رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان ما طی هشت سال دفاع مقدس به گونه‌ای بوده که تاکنون در هیچ یک از کشورهای جهان مشاهده نشده است.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل گفت: پس از انقلاب اسلامی آخرین انقلاب در جهان انقلاب ناب محمدی و ظهور آقا امام زمان(عج) است.

به گزارش ایلنا از آمل، شعبانعلی واحدی در مراسم افتتاحیه دو مرکز بهداشتی و درمانی این شهرستان با بیان اینکه کشور ما با ارائه هرکدام از دستاوردها در مناسبت‌های مختلف در نظام مدیون خون شهدا و راه امام راحل هستند، یادآور شد: رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان ما طی هشت سال دفاع مقدس به گونه‌ای بوده که تاکنون در هیچ یک از کشورهای جهان مشاهده نشده است.

وی با اشاره به اینکه در تاریخ ایران مهمترین رویدادی که رخ داده شکل‌گیری انقلاب اسلامی بوده است، یادآور شد: طی تاریخ جهان سه انقلاب بزرگ رخ داده که هر کدام از این انقلاب‌ها برای استقرار حکومت اسلامی تلاش شده است.

واحدی با تاکید براینکه نخستین انقلاب در زمان موسی‌بن عمران و مبارزات ایشان با فرعون زمان بوده است، اظهار داشت: با تلاش و رشادت‌های این پیامبر گرامی متاسفانه آن انقلاب دوامی نداشت.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل دومین انقلاب را با آمدن آخرین پیامبر اسلام بیان و عنوان کرد: این انقلاب سال‌ها به مبارزه با دشمنان اسلام گذشت و نهایت به منزوی شدن امام علی(ع) طی ۲۵ سال ختم شد.

وی با اعلام اینکه آخرین انقلاب پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران با دشمنان حق بوده است، اذعان داشت: تاکنون هیچ انقلابی در جهان شکل نگرفت تا زمانی که پرچم ناب محمدی بدست آخرین منجی عالم بشریت امام زمان(عج) برسد.

واحدی تاکید کرد: همه ما در حال حاضر منتظران آن امام بزرگوار هستیم تا بزرگترین انقلاب جهان را شکل دهد تا در زیر سایه پرچم محمدی‌اش در سلامت کامل به سر ببریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز