خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران:

هیچ واحد تولیدی در مازندران نباید مشکل نقدینگی داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۵۳۳

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت:با توجه به بودجه مناسبی که از طریق منابع رونق تولید وجود دارد و همچنین برگزاری منظم جلسات شهرستانی و استانی در خصوص حل مشکلات واحد های تولیدی ، هیچ مشکلی در زمینه برخورداری واحد های تولیدی از اعتبارات وجود ندارد.

 به گزارش روابط عمومی،حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام این خبر گفت: با توجه به بودجه مناسبی که از طریق منابع رونق تولید وجود دارد و همچنین برگزاری منظم جلسات شهرستانی و استانی در خصوص حل مشکلات واحد های تولیدی ، هیچ مشکلی در زمینه برخورداری واحد های تولیدی از اعتبارات وجود ندارد.

 او در ادامه افزود: علیرغم وجود بی سابقه ترین فشارها در سال 1399 بر کشور از ناحیه تحریم های ظالمانه ، خوشبختانه بر اساس آمار واحدهای منتخب استان شاهد رشد و جهش تولید و بر مبنای آمار مرکز آمار شاهد رشد اشتغال در صنعت استان بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام سعی و تلاش خود را برای به زانو در آوردن بخش اقتصاد و تولید در سال گذشته به کار گرفته بودند، تصریح کرد: با همدلی، اتحاد و یکپارچگی به حمد الله هم در سطح کشور و هم در سطح استان شاهد پیشرفت های خوبی در حوزه صنعتی بوده ایم .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان تاکید کرد: در سال گذشته در زمینه تولید خودرو در مازندران 35 درصد ، سیمان 17 درصد، مواد پتروشیمی 38 درصد ، فرش ماشینی 19 درصد و در بخش تولید محصولات فولادی رشد 82 درصدی داشته ایم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز