خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل خبرداد:

برپایی ۲۵ پایگاه ثابت و سیار در آمل و لاریجان

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۲۰

همزمان با بازگشایی مدارس و برگزاری جشن عاطفه‌ها ۲۵ پایگاه ثابت و سیار در شهرستان آمل و لاریجان برپا می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل گفت: همزمان با بازگشایی مدارس و برگزاری جشن عاطفه‌ها ۲۵ پایگاه ثابت و سیار در شهرستان آمل و لاریجان برپا می‌شود.

به گزارش ایلنا از آمل، رمضان علیپور ظهر امروز در گفت‌وگو با ایلنا آغاز برپایی این پایگاه‌ها را از فردا به مدت سه روز بیان و عنوان کرد: امسال جشن عاطفه‌ها همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس با شعار «مهر در انتظار مهر حماسی» در سطح این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در اجرای این جشن آموزش‌ و پرورش، نیروهای مقاومت بسیج و صدا و سیما همکاری لازم را با کمیته امداد شهرستان آمل دارند، افزود: در سال گذشته با همکاری این نهاد‌ها حدود ۱۴۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی از سوی مردم فهیم و بزرگوار آمل جمع‌آوری شد.

علیپور با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۲۰ پایگاه در مدارس شهرستان آمل برپا شد، تصریح کرد: امسال برپایی این پایگاه‌ها با هماهنگی آموزش‌ و پرورش در کلیه مدارس آمل فعال است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل با اعلام اینکه در سال گذشته از سوی این مدارس یک میلیراد ریال جمع‌آوری شد، اذعان داشت: امسال نیز با جمع‌آوری کمک‌ها به مانند سال گذشته به دانش‌آموزان نیازمند پایگاه‌های مدارس توزیع می‌شود.

علیپور خاطرنشان کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده از سوی پایگاه‌های مقاومت بسیج نیز بین دانش‌آموزان عضو پایگاه‌ها انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون ۸۰۰ دانش‌آموز و ۷۰۰ دانشجو تحت پوشش کمیته امداد شهرستان آمل هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز