خبرگزاری کار ایران

در تجمع امروز بازنشستگان تامین اجتماعی مطرح شد؛

کارگران همواره پای آرمان های انقلاب کبیر ایستاده است/تقدیر بازنشستگان از صدور احکام طرح همسان سازی/بسیاری از مطالبات بازنشستگان به قوت خود باقی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۵۷۴

صبح امروز جمعی از کارگران بازنشسته تامین اجتماعی با حضور در اداره کل تامین اجتماعی مازندران در حمایت و تشکر از اجرای طرح همسان سازی کامل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و صدور احکام این قشر بر اساس توافق سازمان و کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،صبح امروز جمعی از کارگران بازنشسته تامین اجتماعی به همراه روسای کانون بازنشستگان تامین اجتماعی سراسر استان با حضور در اداره کل تامین اجتماعی مازندران در حمایت و تشکر از اجرای طرح همسان سازی کامل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و صدور احکام این قشر بر اساس توافق سازمان و کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام کردند.

نصرالله دریابیگی رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران ضمن تبریک روز کار و کارگر تحقق و اجرای طرح همسان سازی و صدور احکام بازنشستگان تامین اجتماعی کشور را به قمر نشستن زحمات و تلاش های شبانه روز نمایندگان تشکلات کارگران بازنشسته و برخی نمایندگان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و گفت:هر چند که فاصله زیادی با شرایط مطلوب معیشتی برای این قشر شریف وجود دارد اما اجرای طرح حقوق کارگران بازنشسته قدمی موثر در ارتقاء سطح کیفی زندگی کارگران بازنشسته خواهد بود.

وی ضمن تشکر از تلاش ها و پیگیری های وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و ریاست سازمان تامین اجتماعی کشور بد اخلاقی های چند وقت پیش برخی افراد منافق که خود را کارگران بازنشسته معرفی کرده بودند و به دنبال شورش تشویش اذهان عمومی  بودند و محکوم کرد و گفت:قشر کارگر همواره پای آرمان های انقلاب کبیر و امام راحل ایستادگی کرده است و این موضوع بارها برای عموم ثابت شده است.

او ادامه داد:بسیاری از مطالبات ما به قوت خود باقی مانده است و امیدواریم مسئولین دیگر مشکلات کلیدی و حیاتی کارگران بازنشسته از جمله مشکلات درمانی و تورمی را هم در اولویت و دستور کار خود قرار دهند.

در این مراسم که کامران اصغری مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی و علی اصغر محمودی،مدیر کل تامین اجتماعی استان حضور داشتند،علی بابایی کارنامی رئیس فراکسیون کارگری مجلس نیز با تبریک روز کارگر و بیان‌اینکه هر روز،روز کارگر است و باید به  کارگران توجه کنیم، گفت : در مجلس شورای اسلامی همیشه از تامین اجتماعی دفاع کرده ام تا بتوانیم هویت سازمان تامین اجتماعی را برگردانیم.

بابایی کارنامی بانک رفاه را متعلق به کارگران دانست و ابراز کرد : امسال ۳۶۰ هزار میلیارد تومان بودجه سال ۱۴۰۰ را در قالب بند لام‌ برای مسکن ایرانیان تصویب کردیم.

نماینده کارگران در مجلس شورای اسلامی افزود : هرآنچه که برای بانک رفاه اختصاص داده شد باید در جهت سبد کارگران مملکت برنامه ریزی شود.

وی هفته کارگر را تجمیع افکار و اندیشه ها دانست و ابراز داشت : انتخابات را پیش رو داریم و باید برای آینده کشور تصمیم جدی بگیریم.

بابایی کارنامی درخواست برنامه از دولت ها را از واجبات عنوان کرد و ادامه داد : خیلی ها آمدند و رفتند اما چیزی به نفع کارگران اضافه نشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز