خبرگزاری کار ایران

امام جمعه شهرستان نور:

بالندگی کشور در گرو آموزش و پرورش است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۳۷

توجه به دستگاه تعلیم وتربیت کشور را بیمه می‌کند. / باید بر اصول وحی و فرهنگ قرآنی پافشاری کرد تا به رشد مطلوب و مورد نظر رسید.

باید بر اصول وحی و فرهنگ قرآنی پافشاری کرد تا به رشد مطلوب و مورد نظر رسید.

به گزارش ایلنا از ساری، حجت الاسلام باقرزاده امام جمعه شهرستان نور موضوع آموزش و پرورش را یک موضوع کلیدی دانستند و تقویت پایه‌های این نهاد را عنصر سازنده و مثبت برشمردند.

وی با تأکید بر توجه و اهمیت ویژه به آموزش و پرورش بیان داشت: بالندگی کشور در گرو آموزش و پرورش است و توجه به دستگاه تعلیم و تربیت کشور را بیمه می‌کند.

خطیب نماز جمعه نور در شورای آموزش و پرورش منطقه بلده بیان داشت: باید بر اصول وحی و فرهنگ قرآنی پافشاری کرد تا به رشد مطلوب و مورد نظر رسید.

وی در بخش دیگری از بیانات خود به موفقیت‌های کسب شده در زمینه‌های علمی، فرهنگی و هنری آموزش و پرورش بلده اشاره داشت و گفت: ما به افتخارات به دست آمده در منطقه افتخار می‌کنیم.

محمدی معاون محترم فرماندار شهرستان نور تصریح کرد: با تعامل بیشتر با سایر دستگاه‌ها و تقویت روحیه تعاون و حصول درآمدهای اختصاصی و تقویت این بخش و تبدیل به احسن نمودن برخی مدارس می‌توان بسیاری مشکلات را مرتفع نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز