خبرگزاری کار ایران

در نخستین روز از هفته دفاع مقدس صورت گرفت:

بهره برداری از ۲ پروژه عمرانی بخش مرکزی آمل

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۲۷

همزمان با گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس ۲ پروژه عمرانی بخش مرکزی شهرستان آمل به بهره برداری رسید.

همزمان با گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس با حضور سرپرست فرمانداری ویژه آمل، فرمانده سپاه شهرستان، بخشدار مرکزی، رییس بنیاد شهید آمل، و دیگرمسئولان شهری، ۲ پروژه عمرانی بخش مرکزی شهرستان آمل به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از آمل، سرپرست فرمانداری ویژه آمل در مرسم افتتاحیه مجتمع ورزشی شهید رحمان شیخ‌پور روستای سعدینکلای بخش مرکزی آمل با بیان اینکه امروزه اقتدار نظام جمهوری اسلامی به خون شهدا و راه امام وابسته است، یادآور شد: هم‌اکنون دستاوردهای جمهوری اسلامی در دنیا با ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان ما صورت گرفته است.

شعبانعلی واحدی با تاکید براینکه ما تکلیف داریم ادامه دهنده راه شهدا و امام راحل باشیم، اظهار داشت: پس از گذشت سی‌ و چهار از پیروزی انقلاب اسلامی کشور ما شاهد فتنه‌های عظیمی از سوی دشمنان اسلام به طرق مختلف بوده است.

وی با بیان اینکه امروز جوانان ما باید در عرصه‌های مختلف علمی و در میادین ورزشی خوب بدرخشند، افزود: آن‌ها نباید بگذارند خون شهدا و راه امام راحل هدر رود.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل در اشاره به بهره‌برداری پروژه سالن ورزشی شهید شیخ‌آباد روستای سعدینکلای بخش مرکزی مازندران ابراز داشت: این پروژه با همت برادران شیخ‌پور و مشارکت اداره ورزش‌و جوانان جهت رفاه حال جوانان این منطقه احداثشده است.

وی با بیان اینکه برای ساخت سالن شهید شیخ‌پور۲ میلیارد ریال تهسیلات بانکی اعتبار تخصیص یافت، خاطرنشان کرد: این مجتمع ورزشی در زمینی به مساحت ۹۵۰ مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۴میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ساخته شده است.

در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج معراج، واحدی هزینه ساخت این پایگاه را در روستای شیخ‌آباد بخش مرکزی آمل ۱۰۰ میلیون ریال بیان کرد و گفت: اعتبار این پایگاه از سوی بسیج سازندگی شهرستان آمل اختصاص یافته که اهالی و خیرین روستا نیز کمک کردند. و در ادامه ساخت این پایگاه و محوطه‌سازی آن نیاز به اعتبار دیگری است که با مشارکت بخشداری مرکزی تحقق خواهد یافت.

به گزارش ایلنا: در این روز ساماندهی گلزار دو شهید روستای شیخ‌آباد بخش مرکزی آمل با اعتباری بالغ بر ۸ میلیون تومان از سوی استانداری مازندران رونمایی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز