خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

دیدار رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران با استاندار

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۳۸۶

صبح امروز نصرالله دریابیگی رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران به همراه تنی چند از نمایندگان کارگری و بازنشستگی به منظور بررسی و طرح مشکلات و گلایه مندی های بازنشستگان تامین اجتماعی در خصوص تبعیض در اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با سایر صندوق های بازنشستگی دیدار کرد.

 گزارش خبرنگار ایلنا،صبح امروز نصرالله دریابیگی رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران به همراه تنی چند از نمایندگان کارگری و بازنشستگی به منظور بررسی و طرح مشکلات و گلایه مندی های بازنشستگان تامین اجتماعی در خصوص تبعیض در اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با سایر صندوق های بازنشستگی دیدار کرد.

او در این دیدار با بیان اینکه بازنشستگان از اینکه طرح همسان سازی حقوق در صندوق های کشوری و لشکری بدرستی اجرا شده است اما در خصوص حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی این موضوع محقق نشده است ابراز ناراحتی کرد.

دریابیگی افزود:در استان مازندران ۷۵ درصد بازنشستگان تامین اجتماعی دارای حقوق حداقلی هستند و در سخت ترین شرایط معیشتی بسر می بزند.

وی با انتقاد از مجلس گذشته و برخی مسئولین ارشد دولتی مرتبط با طرح مصوب همسان سازی حقوق بازنشستگان،گفت:کارگران بازنشسته معتقدند اگر دولت بدهی ۳۸۰ هزار میلیاردی خود به سازمان تامین اجتماعی را پرداخت می کرد هیچ احتیاجی به کمک دولت در اجرای این طرح نبود و امروز این همه حاشیه و تبعیض بوجود نمی آمد.

عضو کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور گفت:اشتباه انسانی در محاسبات حقوق کارگران بازنشسته در سال جدید و رعایت نکردن فورمول سخت و زیان آور برای بازنشستگان با ۲۰ سال سابقه باعث شد تا با اعتراض شدید این قشر زحمت کش و مظلوم مواجه شویم.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران نیز در این دیدار ضمن تشکر از صحه صدر کارگران بازنشسته تامین اجتماعی در بروز مشکل انسانی و سیستمی فیش حقوقیشان گفت:از زمان بروز این مشکلات پیگیری ها و نامه نگاری هایی با مدیران ارشد کشوری صورت گرفته است و قول های مساعدی در خصوص برون رفت هرچه سریع تر مشکلات پیش آمده داده شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز