خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران :

سازمان جنگل ها بدهی خود را به صنایع چوب و کاغذ پرداخت کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۳۷۹

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:سازمان جنگل ها بدهی خود را به صنایع چوب و کاغذ پرداخت کند تا این صنعت سرپا شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی با اشاره به نامگذاری شعار سال با تأکید بر اینکه اجازه ندهیم برخی از صنایع و مراکز تولیدی ما از چرخه تولید باز بماند، افزود: زمین خوردن  برخی از صنایع تولیدی ما ناشی از ناکارآمدی های داخلی به دلیل رانت خواری ها، سوء استفاده ها، کالای قاچاق ، واردات بی‌رویه و غیره است.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در چند سال اخیر مراجع قضایی 2 هزار صنایع را احیا کرده و  رئیس قوه قضائیه خبرهای خوبی در رابطه با چوب و کاغذ مازندران و نساجی قائمشهر دادند.

وی یادآور شد: زمانی تولیدات چوب و کاغذ مازندران به 180 هزار تن رسیده بود و اکنون به20 تا 25 هزار تن کاهش یافت و حتی یک خط تولیدی آن نیز راکد شده است حالا نیز بنا بر راه اندازی دارد با مشکلات فراوانی مواجه شده است.

آیت الله لائینی تاکید کرد:سازمان جنگل ها بدهی خود را به صنایع چوب و کاغذ پرداخت کند تا این صنعت سرپا شود. 

وی به مشکلات حقوقی و مالکیتی نساجی قائمشهر اشاره کرد و گفت: برای حل مشکلات این صنعت ضرب العجل فوری داده شد تا مسائل حل شود.

آیت الله لائینی با تاکید بر اینکه مقصران و عاملان منحنی سقوط و افول صنعت از جمله نساجی و چوب و کاغذ شناسایی شود، ادامه داد: صنایع ما توسط خارجی ها زمین زده نشد بلکه داخلی‌ ها در آن دست داشتند در حالی که به فرمایش مقام معظم رهبری، ایران اسلامی به شرط مدیریت قوی می تواند شکوفاترین اقتصاد را داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز