خبرگزاری کار ایران

رئیس ادره فرهنگ‌وارشاد اسلامی آمل مطرح کرد:

گردهمایی بزرگ عزاداری حسینی در میدان ۱۷ شهریور آمل

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۲۲

برای نخستین بار گردهمایی بزرگ عزدارای حسینی امسال در میدان ۱۷ شهریور این شهر برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی آمل گفت: برای نخستین بار گردهمایی بزرگ عزدارای حسینی امسال در میدان ۱۷ شهریور این شهر برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از آمل، محمد محمدی صبح امروز در همایش شورای فرهنگ عمومی به محوریت آسیب‌شناسی مناسبت‌های مذهبی شهرستان آمل در مجتمع ولی‌عصر(عج) ارشاد این شهر با بیان اینکه در شورای فرهنگ عمومی مصوب شد تا این گردهمایی در ششم و هفتم ماه محرم سال‌جاری برگزار شود، یادآور شد: امسال این گردهمایی به صورت پایلوت به مانند دسته‌های عزاداری استان‌های تهران، زنجان، بافت یزد با همکاری هیات‌ها و کانون‌های مذهبی شهرستان آمل انجام خواهد شد.

وی با اعلام اینکه در ماه محرم سال‌جاری هیچ خیمه‌ هیات مذهبی در سطح شهر برپا نمی‌شود، اذعان داشت: دومین مصوبه شورای فرهنگ عمومی مقرر شد با توجه به فرارسیدن فصل سرما در ماه محرم امسال و احتمال آتش‌سوزی هیچ خیمه یا چادر هیات مذهبی در شهر آمل برپا نمی‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه با هماهنگی اداره اوقاف و امورخیریه این شهرستان عزداری حسینی در کلیه تکایا و حسینیه‌ها برگزار می‌شود، تصریح کرد: با توجه به این مصوبه هیچ‌گونه مجوزی جهت برپایی خیمه در شهر از سوی مسئولان صادر نمی‌شود.

دبیر شواری فرهنگ عمومی شهرستان آمل از واگذاری استند‌ها رایگان در اختیار هیات‌ها و کانون‌های مذهبی در این شهر خبرداد و گفت: طی هم‌فکری اعضای شواری فرهنگ عمومی طی سومین مصوبه شورا مقرر شد که دیگه تبلیغات مذهبی به صورت داربست در سطح شهر انجام نشود بلکه با تعامل شهرداری چند استند تبلیغاتی به صورت رایگان در اختیار هیات‌ها و کانون‌های مذهبی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا تصمیم‌گیری شد که کانون‌ها تبلیغاتی نیز با هیات‌های مذهبی همکاری لازم را داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز