خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات مازندران اعلام کرد:

کاهش ۹ درصدی ثبت نامی های شوراهای اسلامی در استان/۵۲ حوزه بدون ثبت نام/۲۸۱ حوزه به حد نصاب نرسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۶۸۲

طبق آخرین اعلام نظر رئیس ستاد انتخابات مازندران، ۱۴ هزار و ۶۶۰ نفر برای عضویت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در استان ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،طبق آخرین اعلام نظر حسین حسن نژاد رئیس ستاد انتخابات مازندران،  ۱۴ هزار و ۶۶۰ نفر برای عضویت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در استان ثبت نام کردند و این میزان نسبت به دوره قبلی انتخابات شوراها ۸.۸ درصد کاهش داشته است.

این در حالی است که به گفته حسن نژاد ثبت نام در دو هزار و ۲۱۵ حوزه روستایی به حد نصاب رسیده است و در ۲۸۱ حوزه ثبت نام به حد نصاب نرسید و در ۵۲ حوزه بدون ثبت نام بوده است.

از نظر تحصیلات نیز  هفت هزار و ۲۶۲ داوطلب زیر دیپلم، سه هزار و ۱۴۳ نفر دیپلم، ۹۶۲ نفر فوق دیپلم، دو هزار و ۵۴۵ نفر لیسانس، ۶۳۹ نفر فوق لیسانس، ۲۲ نفر دکتری و ۸۷ نفر دارای تحصیلات حوزوی هستند.

همچنین از نظر گروه سنی ۶۳۵ نفر زیر ۳۰، هزار و ۵۶۷ نفر بین ۳۰ تا ۳۵، دو هزار و ۴۸۷ نفر بین ۳۶ تا ۴۰، دو هزار و ۳۰۴ نفر ۴۶ تا ۵۰، هزار و ۹۲۶ نفر ۵۱ تا ۵۵، هزار و ۶۱۸ نفر ۵۶ تا ۶۰ و هزار و ۶۳۰ نفر بالای ۶۰ سال هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاها در مازندران ۱۶ هزار و ۷۱ نفر ثبت نام کرده بودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز