خبرگزاری کار ایران

موج چهارم کرونا در مازندران شدت گرفت؛

شهرستان های قرمز و نارنجی استان به عدد ۱۳ رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۵۳۵

در جدید ترین نقشه رنگ بندی وضعیت شیوع کرونا در مازندران نشان می‌دهد که ۲ شهرستان قائم شهر و رامسر قرمز و ۱۱ شهرستان آمل، ساری، بابل، سوادکوه، جویبار، محمودآباد، نور، نکا، بهشهر، نوشهر، تنکابن در وضعیت نارنجی می باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،با زرد شدن وضعیت کرونا در مازندران در روزهای پایانی سال ۹۹ و حذف منع تردد برای خودروهای غیر بومی در شهرستان های مازندران و ورود میلیون ها مسافر از استان های دیگر به استان پیش بینی می شد که شرایط شیوع کرونا در مازندران مجددا به حالت اضطرار و  یا خطر تبدیل شود و شاهد موج چهارم شیوع این بیماری منحوس باشیم.

در جدید ترین نقشه  رنگ بندی وضعیت شیوع کرونا در مازندران نشان می‌دهد که  ۲ شهرستان قائم شهر و رامسر در وضعیت قرمز، ۱۱ شهرستان آمل، ساری، بابل، سوادکوه، جویبار، محمودآباد، نور، نکا، بهشهر، نوشهر، تنکابن  در وضعیت نارنجی و همچنین ۹ شهرستان نکا، میاندرود، سیمرغ، سوادکوه شمالی، فریدونکنار، بابلسر، چالوس، عباس آباد و کلاردشت در وضعیت زرد قرار دارند.

این در حالی است که سید عباس موسوی دبیر ستاد مقابله با کرونا در مازندران چند روز قبل در اولین جلسه ستاد مقابله با کرونای استان در سال جدید از شروع موج چهارم کرونا در مازندران با سرعت هر چه بیشتر خبر داده بود و  علت این اتفاق را سفرهای نوروزی،عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و دور همی ها و مهمانی ها در چند هفته گذشته عنوان کرده بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز