خبرگزاری کار ایران

در آستانه شروع صید ماهیان خاویاری و پره برگزار شد؛

نشست مشترک فرماندهان یگان‌های منابع آبزیان استان‌های شمالی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۴۷

در آستانه شروع صید ماهیان خاویاری و پره، نشست مشترک فرماندهان یگان‌های حفاظت منابع آبزیان استان‌های شمالی کشور در یگان حفاظت منابع آبزیان استان مازندران برگزار شد.

در آستانه شروع صید ماهیان خاویاری و پره، نشست مشترک فرماندهان یگانهای حفاظت منابع آبزیان استانهای شمالی کشور در یگان حفاظت منابع آبزیان استان مازندران برگزار شد.

به گزارش ایلنا از بابلسر، فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان استان مازندران گفت: هدف از برگزاری این جلسه، هماهنگی و تعامل در تحقق وظایف سازمانی این حوزه است.

سرهنگ علی نیازی ضمن تشریح عملکرد یگان حفاظت منابع آبزیان استان مازندران گفت: حفاظت و حراست از منابع آبزی استان و همکاری بازسازی ذخایر آبزیان مأموریت اصلی یگان است که البته در کنارآن باید فرهنگ سازی و افزایش آگاهی از طریق وسایل ارتباط جمعی و سایر شیوه‌ها ی تبلیغاتی صورت پذیرد.

وی با تأکید بر ایجاد وحدت رویه در استانهای ساحلی و برخورد قانونی با صیادان غیر مجاز خاطر نشان کرد: یگان حفاظت منابع آبزیان استان مازندران با یک ستاد فرماندهی در بابلسر و ۸ پاسگاه در شهرستانهای ساحلی در راستای اهداف یگان فعالیت می‌نماید.

سرهنگ نیازی از تعامل و همکاری سایر ارگان‌ها ازجمله، نیروی انتظامی، دریابانی، شیلات و مراجع قضایی که همواره یگان حفاظت را در پیشبرد اهداف و مأموریت‌های حفظ و حراست از منابع آبزیان دریا کمک و مساعدت می‌کنند تقدیر و تشکر کرد.

فرماندهان یگانهای حفاظت منابع آبزیان استانهای گیلان و گلستان نیز با تشریح عملکرد حوزه فعالیت خود خواستار همکاری و تعامل بیشتر مسئولین درراستای اهداف یگان شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز