خبرگزاری کار ایران

هواشناسی مازندران پیش‌بینی کرد:

برف و باران در راه مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۷۶۲

هواشناسی مازندران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با ورود سامانه بارشی از امشب در مازندران هم استانی‌ها شاهد برف و باران خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هواشناسی مازندران روز شنبه در این اطلاعیه عنوان کرد که بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، هوای استان از امشب تا اواخر فردا با کاهش محسوس دما، وزش باد شدید موقتی، مواج شدن دریا و بارندگی بارش برف و باران همراه است.

در این اطلاعیه عنوان‌شده است که احتمال ریزش سنگ و وقوع بهمن در مناطق متعدد ارتفاعات و کاهش دید و آسیب به پوشش برنج و گلخانه از مخاطرات این شرایط جوی است.

بر اساس پیش‌بینی هواشناسی مازندران، هوای این استان در روز یکشنبه نیز ابری همراه با بارندگی، وزش باد و کاهش محسوس دما همراه خواهد بود و این ناپایداری جوی در ارتفاعات به شکل باران و برف و مه آلودگی است و از شب از شدت ناپایداری کاسته می‌شود.

عدم صعود کوهنوردان به ارتفاعات، اختلال در تردد جاده‌ای کوهستانی، مقاوم‌سازی سازه‌های موقت، تابلوهای تبلیغاتی، پوشش گلخانه‌ها و خزانه برنج و سایر اقدامات پیشگیرانه از توصیه‌های سازمان هواشناسی مازندران برای این شرایط جوی بوده است.

طبق پیش‌بینی هواشناسی مازندران، روزهای یک‌شنبه و دوشنبه نیز اسمان ابری همراه با بارندگی در ارتفاعات مه‌آلود با بارش برف و باران و از شب با کاهش ناپایداری خواهد بود.

بر اساس پیش‌بینی هواشناسی مازندران، مازندرانی‌ها روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه شاهد آسمانی صاف تا نیمه‌ابری همراه با افزایش دما خواهند بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز