خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران :

افزایش تورم و بیکاری از دغدغه های اصلی کارگران در سال جدید است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۳۱۱

دبیر اجرائی خانه کارگر مازندران با اشاره به رابطه مستقیم تورم و افزایش حقوق ادامه داد:یکی از دغدغه های ما رشد تورم در سال جدید با توجه به افزایش حقوق و مزایای کارگران و بازنشستگان است.

نصرالله دریابیگی دبیر اجرائی خانه کارگر مازندران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا،گفت:سال گذشته برای کارگران و بازنشستگان یکی از سخت ترین سال‌ها از نظر معیشتی و اقتصادی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی افزایش ۳۹ درصدی حقوق کارگران در سال جدید و همچنین تصویب تخصیص ۸۹ هزار میلیارد تومانی دولت در بودجه ۱۴۰۰ و حمایت های مجلس یازدهم برای اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را اتفاقی بزرگ و ارزشمند در راستای بهبود بحث معیشتی این اقشار مظلوم اعلام کرد و افزود:جامعه کارگری و بازنشستگی از این افزایش حقوق هم خوشحال  و هم نگران است!

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران با اشاره به رابطه مستقیم تورم و افزایش حقوق  ادامه داد:یکی از دغدغه های ما رشد تورم در سال جدید با توجه به افزایش حقوق و مزایای کارگران و بازنشستگان است و امیدواریم نمایندگان و دولت مردان برای مهار این موضوع هم پیش بینی های لازم را کرده باشند.

این پیشکسوت جامعه کارگری یکی دیگر از دغدغه های کارگران را افزایش نرخ بیکاری و یا عدم تعهد کامل کارفرمایان در بحث حقوق و مزایای کارگران عنوان کرد و افزود:به هر حال امیدواریم دولت کنونی و دولت منتخب مردم در آینده در خصوص دغدغه های بوجود آمده برای قشر کارگر و بازنشسته تدابیر لازم را اندیشیده باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز