خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس‌راه مازندران:

محدودیت‌های تردد کرونایی همچنان در مازندران ادامه دارد/تردد خودروها عادی و روان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۷۱۱

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: محدودیت‌های تردد کرونایی در مبادی ورودی استان همچنان به قوت خود باقی و در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گفت: سرهنگ علیرضا قدمی گفت: هم‌اکنون تردد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون‌شهری عادی و روان است.

وی بابیان اینکه محدودیت تردد در جاده‌های استان وجود ندارد، اما محدودیت‌های کرونایی همچنان به قوت خود باقی و در حال اجراست، افزود: منتظر ابلاغ ستاد ملی و استانی کرونا درباره سفر نوروزی به مازندران هستیم.

رئیس پلیس‌راه مازندران هدف از اجرای محدودیت‌های تردد را قطع زنجیره کرونا اعلام کرد و گفت: رانندگان با پلاک غیربومی که قصد ورود به استان رادارند حتماً باید نامه معتبر و اصل با مهر و امضا فرمانداری محل زندگی خود به همراه داشته باشند.

قدمی افزود: افرادی که بدون داشتن مجوز قصد ورود به مازندران را داشته باشند هم اعمال قانون شده و هم به مبدأ بازگردانده می‌شوند.

رئیس پلیس‌راه مازندران اعلام کرد که مرکز کنترل ترافیک پلیس‌راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش‌شماره ۰۱۱ به‌طور شبانه‌روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعی راه‌های استان است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز