خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران خبر داد:

کاهش ۱۸ درصدی مرگ ناشی از مصرف قرص برنج در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۰۷۰

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران با بیان اینکه در 11 ماهه سال‌جاری 179 نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در استان جان خود را از دست دادند، اعلام کرد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 18 درصد کاهش داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیر کل پزشکی قانونی مازندران  با اعلام این خبر گفت: از کل فوتی‌های مسمومیت با قرص برنج طی سال جاری در استان 29 نفر مرد و مابقی زن بودند.

وی افزود: در این مدت شهرستان های بابل با 23، ساری با 11 فوتی به ترتیب بیشترین آمار تلفات قرص برنج شهرهای گلوگاه ، میاندرود ،نکا ، بهشهر ، جویبار ، نور و عباس آباد  هر کدام با یک مورد کمترین آمار تلفات قرص برنج را به خود اختصاص داده اند.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: بر اساس این گزارش در بهمن با 15 ، مهر با 8 ، تیر و شهریور هر کدام با 7 مورد بیشترین فوتی و اردیبهشت با 7 مورد کمترین فوتی در آن گزارش شده است.

علی عباسی گفت: طی سال های گذشته و طبق آمارهای موجود شاهد کاهش تلفات قرص برنج در استان بودیم و شاید همین امر اعمال تدابیر ویژه و سختگیرانه تر برای جلوگیری از ورود غیرقانونی قرص برنج به کشور و ممنوعیت فروش آن را دو چندان می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز