خبرگزاری کار ایران

رئیس قوه قضائیه در فرودگاه ساری:

امیدواریم در مازندران بتوانیم از  مشکلات مردم گره‌گشایی کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۴۴۸

رئیس قوه قضاییه طی سخنانی در بدو ورود به فرودگاه ساری گفت:امیدواریم در جریان سفر به مازندران از  مشکلات مردم گره‌گشایی شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از  اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، آیت الله سیدابراهیم رئیسی صبح امروز  در بیست و چهارمین سفر استانی خود وارد مازندران شد و مورد استقبال رسمی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، رئیس کل دادگستری و مقامات استانی مازندران قرار گرفت. 

رئیس قوه قضاییه طی سخنانی در بدو ورود به فرودگاه ساری با اشاره به تاخیر در انجام سفر به استان مازندران به دلیل شرایط کرونایی و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، گفت: بسیار علاقه داشتیم در جریان این سفر امکان حضور در اجتماعات عظیم مردمی فراهم شود اما به دلیل شرایط کرونایی این توفیق میسر نیست. 

آیت الله رئیسی افزود: نتیجه بررسی‌های هیئت ۳۰ نفره اعزامی پیرامون شرایط و وضعیت استان مازندران در جلسه شورای قضایی با حضور مسئولان استانی مورد رسیدگی و تصمیم گیری قرار خواهد گرفت. 

رئیس دستگاه قضا ادامه داد: همچنین در سایر جلسات از جمله جلسه شورای اداری با حضور مسئولان پرتلاش استان به میزانی که امکان دارد مسائل استان را مورد پیگیری قرار خواهیم داد. 

آیت الله رئیسی ضمن ادای احترام به خانواده‌های معظم بیش از ۱۰ هزار شهید  مازندران و همچنین ایثارگران این استان، ابراز امیدواری کرد که در جریان این سفر جهت گره گشایی از مشکلات مردم استان مازندران که همواره به تلاش‌گری و حرکت در مسیر تولید معروف بودند، اقدامات مثمر ثمری انجام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز