خبرگزاری کار ایران

صبح امروز:

ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۱۱۷

ثبت‌نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر از صبح امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دبیر ستاد انتخابات استان مازندران با اعلام این خبر گفت: نام‌نویسی داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر از صبح امروز چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۹ آغاز شد و تا سه‌شنبه ۲۶ اسفند ادامه خواهد داشت.

مهدی محمدی افزود: داوطلبان می‌توانند به یکی از چهار روش زیر برای ثبت‌نام در انتخابات شورا‌های اسلامی شهر اقدام کنند:

. ثبت‌نام از طریق اپلیکیشن موبایلی (دانلود برنامه ثبت‌نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت‌نام قطعی داوطلب از سر شماره ۳۰۰۰۷۷۸۷؛

۲. ثبت‌نام از طریق نسخه ویندوز و قابل‌نصب بر روی رایانه (دانلود برنامه ثبت‌نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت‌نام قطعی داوطلب از سر شماره ۳۰۰۰۷۷۸۷؛

۳. ثبت‌نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت پیامک مبنی بر ثبت‌نام قطعی داوطلب از سر شماره ۳۰۰۰۷۷۸۷؛

۴. ثبت‌نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان (از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰) و دریافت رسید ثبت‌نام.

به گفته وی کاندیدا‌هایی که به هر دلیلی موفق به ثبت‌نام در این قالب نشدند می‌توانند با مراجعه به فرمانداری محل سکونت، نسبت به نام‌نویسی خود اقدام کنند.

مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران گفت: برای نام‌نویسی داوطلبان در سامانه انتخابات شورای اسلامی شهر؛ همراه داشتن اصل کارت ملی و کپی، اصل شناسنامه و کپی همه صفحات، اصل گواهی سوءپیشینه، اصل کارت پایان خدمت و معافیت دائم و کپی و ۴ قطعه عکس ۳ در ۴ الزامی است.

وی افزود: مدرک تحصیلی برای داوطلبان شهر‌های تا ۲۰ هزار نفر جمعیت دیپلم و برای شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر مدرک کارشناسی است.

محمدی ادامه داد: افراد دارای مسئولیت اداری بر اساس ماده ۳۰ قانون انتخابات برای عضویت در شورای اسلامی شهر و روستا به همراه داشتن اصل پذیریش استعفای الزامی است و مدارک ایثارگری و جانبازی، آزادگان همسر، فرزندان شهدا و رزمندگان تا حداقل ۶ ماه سابقه در حضور جبهه یک امتیاز برای مقاطع تحصیلی و بالاتر محسوب می‌شود.

وی افزود: در این بازه زمانی ثبت‌نام کاندیدا‌های ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انجام می‌شود و نام نویسی کاندیدا‌های انتخابات شورا‌های روستا از ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات استان مازندران با اشاره به اینکه تبلیغات داوطلبان تا اعلام نهایی تعیین صلاحیت نامزد‌های شورای شهر و روستای استان ممنوع است گفت: با توجه به وضعیت کرونایی جامعه؛ هرگونه دورهمی سیاسی و تجمع انتخاباتی برای حفظ سلامتی طرفداران و نامزد‌های انتخاباتی ممنوع است و فقط از طریق فضا‌های مجازی انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز