خبرگزاری کار ایران

معاون شهرسازی شهرداری ساری:

همه آحاد جامعه به آموزش و پرورش باید نگاه ویژه‌ای داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۲۲

تمام واحدها و ادارات شهرداری با تمام توش و توان آماده اند تا ضمن استقبال از بازگشایی مدارس تسهیلات لازم را در اختیار شهروندان و خاصه دانش آموزان قرار دهند.

ایلنا: تمام واحد‌ها و ادارات شهرداری با تمام توش و توان آماده‌اند تا ضمن استقبال از بازگشایی مدارس تسهیلات لازم را در اختیار دانش آموزان قرار دهند.

به گزارش ایلنا از ساری، ستاد مهر با حضور سه معاون شهردار ساری، شهرداران مناطق سه گانه مرکز مازندران، مدیران سازمانهای تابعه، واحد زیباسازی شهرداری و نیز نمایندگانی از آموزش و پرورش و نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی روز دوشنبه تشکیل جلسه داد.

در این نشست فرزانه معاون شهرسازی شهرداری در سخنانی با اعلام این مطلب که تمام واحد‌ها و ادارات شهرداری با تمام توش و توان آماده‌اند تا ضمن استقبال از بازگشایی مدارس تسهیلات لازم را در اختیار شهروندان و خاصه دانش آموزان قرار دهند گفت: شهرداری ساری برای پاکسازی، زیباسازی و مناسب سازی مدارس و کوچه‌ها و خیابان‌های پیرامونی هم برنامه ریزی کرده است.

وی ضمن تاکید بر اینکه شهرداری ساری حتی با دست اندرکاران آموزش و پرورش برای ایجاد یک فضای دلگشا و پرطراوت همکاری کند افزود: همه آحاد جامعه به آموزش و پرورش باید نگاه ویژه‌ای داشته باشند چرا که همه ما وامدار آن هستیم و با بهره از همین دستگاه به مراتب و مدارج بالا رسیدیم. بنابراین باید با آنان همکاری کرده و به نوعی ادای دین نماییم.

معاون شهرسازی شهرداری ساری در ادامه سخنان خود با مخاطب قرار دادن شهرداران مناطق و مدیران سازمان عمران، تاکسیرانی، اتوبوسرانی و زیباسازی خاطرنشان کرد: برای آغاز سال تحصیلی جدید باید برنامه داشت و گونه‌ای عمل کرد که همه احساس کنند یک اتفاق ویژه و خجسته در حال رخ دادن است. این برنامه‌ها از رنگ آمیزی دیوار مدارس و خط کشی خیابان‌ها تا لکه گیری و روکش آسفالت‌ها و نیز آماده سازی اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها گسترش یافته باشد.

بنابراین گزارش در ادامه کلانتری معاون خدمات شهری شهرداری ساری با تاکید بر اینکه ما آمادگی کامل داریم تا هم در اولین روز از بازگشایی مدارس و هم در تمام روزهای سال تحصیلی خدمت رسانی کنیم گفت: در پیوند با خدماتی که ارائه خواهیم داد با همکاری واحد زیباسازی شهر را به گونه‌ای آذین می‌بندیم که همه احساس کنیم رخداد باشکوهی در پیش است.

کلانتری با اعلام ساخت المان‌های ویژه بازگشایی مدارس و نصب آن‌ها در میادین از جمله اقدامات در نظر گرفته شده می‌باشد گفت: همکارانم در اتوبوسرانی و تاکسیرانی هم ترتیبی اتخاذ کردند تا دانش آموزان برای آمد و شد به مدارس خود با کمترین مشکلی نیز مواجه نشوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز