خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره میراثفرهنگی آمل خبرداد:

بازدید رایگان از موزه شهدای آمل در هفته دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۶۳

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به پاس رشادت‌های شهدا بازدید از موزه شهدا آمل رایگان است.

ایلنا: رئیس اداره میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آمل گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به پاس رشادت‌های شهدا بازدید از موزه شهدا آمل رایگان است.

به گزارش ایلنا از آمل، محمدرضا شیدفر صبح امروز در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس این شهرستان با اعلام اینکه موزه شهدای آمل پس از موزه‌های شهدای کرمان و تهران سومین موزه در کشور محسوب می‌شود، اذعان داشت: موزه شهدا به منظور انتقال ایثارگری‌ها و جانبازی‌های مردم غیور شهر ما در طول هشت سال دفاع مقدس از خاک کشور به نسل آینده و جوانان راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه در این امر مدیران مدارس آمل سعی کنند در طول این هفته دانش‌آموزان را برای بازدید به موزه شهدای بیاورند، تصریح کرد: با این حرکت از سوی آموزش و پرورش موجب تشویش و ترغیب دانش آموزان از مشاهده آثار شهدا و خواندن وصایای آن‌ها در این موزه خواهد شد.

شیدفر اجرای تور گردشگری شهری از مناطق دفاعی این شهر از سوی آژانس‌های مسافرتی آمل بیان و عنوان کرد: با هماهنگی مسئولان دستگاه‌های اجرایی این تور به مانند راهیان نور در شهر آمل جهت آشنایی مسافران از نقاطی که مردم آن به رشادت و مقاومت پرداختند، به اجرا در خواهد آمد.

رئیس اداره میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آمل از برگزاری یادواره شهدای گمنام در جوار ۵ شهید گمنام این شهر خبرداد و گفت: با توجه به وجود این شهدا در جوار علامه بزرگوار میرحیدر آملی در حسینیه لاله‌های زهرایی نباید شهدای گمنام را فراموش کرد و به طور متمادی و در طول سال به برپایی یاد و راه شهدا بپردازیم.

معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل نیز در ادامه از برپایی نمایشگاه عکس با محوریت دفاع مقدس خبر داد و بیان کرد: با هماهنگی اداره کل استان این شهرستان میزبانی انجمن شعر سرخ را با حضور شاعران بر‌تر استانی در سالن اجتماعات ولی عصر(ع) را برعهده دارد.

اکبر جوکار با بیان اینکه اجرای نمایش تئا‌تر خیابانی از سوی هنرمندان آملی از دیگر برنامه‌های این اداره است، یادآور شد: همچنین به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس با مشارکت مسئولان شهری دیدار با خانواده‌های شهدای هنرمند را در دستور کار داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز