خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد:

تجلیل از کارآفرین مازندرانی در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر ملی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۲۳۶

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر ملی از کارآفرین برتر مازندرانی با حضور معاون اول رییس جمهوری و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کامران اصغری در گفت و گویی اظهار کرد: در  سیزدهمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر ملی که با حضور معاون اول رییس جمهوری،  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال، برگزار شد، از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شد.

وی بیان کرد: سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر ملی با هدف شناسایی کارآفرینان در سراسر کشور و انتخاب برترین کارآفرینان و معرفی آنان به عنوان الگوهای برتر به آحاد جامعه خصوصا جوانان برگزار شد. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه امسال ۷ کارآفرین برتر استانی و یک کارآفرین ملی داشتیم، افزود: در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر ملی از احمد حسین‌زاده از شرکت نرم افزاری ترزرایان‌افزار مازندران به عنوان کارآفرینان برتر ملی تجلیل و قدرانی شد.

اصغری گفت: ۱۶ مرکز مشاوره کارآفرینی، سه مرکز شتاب‌دهی و فضای کاری مشترک، پنج کافه کارآفرینی در استان و دو باشگاه کارآفرینان نوجوان در تنکابن و قائم شهر فعال هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز