خبرگزاری کار ایران

تا پایان سال جاری از تقاطع غیر همسطح الغدیر قائمشهر بهره برداری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۹۹

کمیته نظارت شورای فنی استان از پروژه‌های تقاطع غیر همسطح قائمشهر و تعریض جاده نظامی این شهرستان بازدید به عمل آورد.

ایلنا: کمیته نظارت شورای فنی استان از پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح قائمشهر و تعریض جاده نظامی این شهرستان بازدید به عمل آورد.

به گزارش ایلنا از قائمشهر، دبیر کمیته نظارت شورای فنی استان پروژه تقاطع غیرهمسطح الغدیر قائمشهر را یکی از پروژه‌های ماندگار این شهرستان نامید و افزود: هزینه عملیات اجرایی این پروژه بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال می‌باشد که با حجم عملیات خاکی ۶۰۰۰ متر مکعب و اجرای ۵۸ عدد شمع با عمق‌های ۳۰ و ۱۸ متری تا کنون بیش از ۲۰۰۰ متر مکعب بتن ریزی داشته و انشا الله با تامین به موقع منابع مالی تا پایان سال ۹۲ به بهره برداری خواهد رسید.

مهدی نجاتی جوارمی ضمن تشکر از شهرداری قائمشهر که کارفرمای این طرح می‌باشد از ویژگی‌های این تقاطع، زیبایی فوق العاده بصری و کمک به روانسازی ترافیک بالای منطقه، و بهبود عبور و مرور مسافران و شهروندان را برشمرد.

وی همچنین در مورد وضعیت جاده نظامی قائمشهر گفت: اجرای کامل تعریض این محور کمک شایانی به صرفه جویی در وقت هموطنان عزیزی که مایل به تردد از جاده سوادکوه و از شهر شیرگاه به سمت بابل می‌باشند، خواهد کرد و همچنین باعثکاهش مخاطرات جاده فعلی و عبور و مرور ایمن بیش از ۴۰ هزار نفر از روستاییان عزیز منطقه و چند هزار دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی خواهد شد.

نجاتی جوارمی گفت: عدم تخصیص منابع مناسب اعتباری و حجم بالای کار و همچنین عدم اجرای به موقع تعهدات، توسط پیمانکاران بخشی از این محور ارتباطی موجب شده است که اینجاده از وضعیت مطلوبی برخوردار نبوده و دارای نقاط حادثه خیز فراوانی می‌باشد.

وی از مسوولین ذیربط تقاضا نمود که پیگیری بیشتری در خصوص تکمیل این پروژه در میان مدت و نصب علائم هشدار دهنده و ایمنی در طول مسیر در کوتاه مدت از خود نشان دهند تا در آینده شاهد حوادثناگوار برای هموطنان عزیزمان، نباشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز