خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستای مازندران:

ثبت نام داوطلبان شورای شهر و روستا ۲۰ اسفند آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۷۶۳

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستای مازندران گفت: ثبت‌نام نامزد‌های انتخابات شورا‌های شهر و روستای سال ۱۴۰۰ از ۲۰ اسفند در مازندران آغاز می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری ایلنا، رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستای مازندران گفت: ششمین دوره حیات نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌ها امسال هم‌زمان با سراسر کشور در مازندران تشکیل شد.

سعادتی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده ۱۹۹ نفر عضو هیات نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی مازندران مشخص شدند که برای تأیید نهایی در مرحله استعلام قرار دارند.

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستای مازندران گفت: ثبت‌نام نامزد‌های انتخابات شورا‌های شهر و روستا از ۲۰ اسفند به مدت هفت روز در مازندران آغاز می‌شود.

وی افزود: داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه تاریخ ۲۰ اسفندماه۱۳۹۹ آغاز و تا ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه تاریخ ۲۶ اسفندماه۱۳۹۹ (جمعاً به مدت ۷ روز) ادامه می‌یابد.

سعادتی گفت: استعلام نامزد‌های احتمالی انتخابات سال آینده به‌صورت ۶ گانه و شامل وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی، دستگاه قضا، سپاه و شورای نگهبان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز