خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

مسجد، بهترین بستر برای تربیت جوانان است/لزوم تشکیل کمیته امور جوانان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۶۱۷

نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: مسجد،امن‌ترین بستر و کانون تربیت برای جوانان است و باید تلاش کنیم تا این پیوند محکم‌تر شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی صبح امروز در پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی بابیان اینکه رسیدن انسان به رحمت الهی یکی از فلسفه‌های خلقت است، اظهار کرد: تقوا، استغفار ، گوش فرادادن به قرآن راه‌های رسیدن به رحمت است.

وی ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم مازندران در راه‌پیمایی خودرویی 22 بهمن، افزود: با تلاش سربازان گمنام و نیروهای پرتلاش انتظامی امنیت در دهه فجر به خوبی برقرار شد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران خواستار تشکیل کمیته امور جوانان زیر نظر شورای فرهنگ عمومی شد تا از ظرفیت جوانان در امور مختلف ازجمله کانون مساجد بهره‌گیری کرد.

وی بابیان اینکه مسجد بهترین مکان برای تحقق تربیت دینی و اسلامی است، افزود: باید بکوشیم تا با پیوند جوان و مسجد، در بنیان اخلاقی جوانان نقش ایفا کنیم.

آیت‌الله لائینی گفت: جوانان ظرفیت مهمی از جامعه هستند و باید از این نقطه قوت با همکاری و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها به خوبی استفاده کرد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تأکید بر اینکه آژیر خطر کرونا جدی گرفته شود، گفت: در آستانه موج چهارم کرونا تا تزریق واکسن، استفاده از ماسک و رعایت نکات بهداشتی الزامی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز