خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

تعاونی ها می توانند اقتصاد کشور را متحول کنند/ بازگشت اعتماد مردم به تعاونی ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۸۰۱

استاندار مازندران گفت: تعاونی ها می توانند مشکلات اقتصاد کشور را حل و اقتصاد را متحول کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد حسین زادگان امروز در جلسه کارگروه اقتصادی سرمایه گذاری و اشتغال که با محوریت توسعه تعاون استان مازندران برگزار شد، اظهار کرد: تعاونی ها می توانند مشکلات  اقتصاد کشور را حل و اقتصاد را متحول کنند.

وی افزود:  تعاونی ها بخشی مهم از  اقتصاد کشور و همچنین استان مازندران هستند که می توانند در حوزه های مختلف کشاورزی،فرهنگی،گردشگری نقش اثرگذاری داشته باشند.

استاندار مازندران با بیان اینکه تعاون یکی از بخش های مهم اقتصادی است و اگر قرار است در اقتصاد کشور نقش داشته باشد، باید اعتقاد را به بخش تعاون به عنوان نهاد فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مورد توجه قرار دهیم، گفت: با خلاقیت و نوآوری وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در حوزه تعاون مشارکت و اعتماد مردم به بخش تعاونی ها برگشت.

استاندار مازندران گفت: با تفاهم نامه ای که در این جلسه به امضاء رسید، مقرر شد تا سقف 560 میلیارد تومان از سوی بانک توسعه و تعاون برای رفع مشکلات تعاونی ها پرداخت شود که البته این بانک تا 70 درصد ضمانت آن را انجام می دهد.

وی افزود: اگر این این مصوبات عملیاتی شود بخشی از تعاونی ها در حوزه محصولات کشاورزی، شیلات،مسکن و تعاونی های مصرف فرهنگیان که محرک توسعه هستند می توانند نقش خود را در ارتقای اقتصاد بیشتر ایفا کنند.

حسین زادگان پایانه صادرات محصولات کشاورزی "روماک" در شهرستان جویبار را بهترین فرصت و ظرفیت اقتصادی در مازندران برشمرد و گفت: ضرورت دارد با رفع مشکلات تعاونی های بزرگ و کوچک در ارتقای اقتصاد کشور و استان سهیم شد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز