خبرگزاری کار ایران

تعداد بیماران کرونایی مازندران به یک‌هزار و ۱۴۶ نفر رسید/حال جسمانی ۲۲۹نفر وخیم گزارش شده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۴۵۹

در حال حاضر یک هزار و 146 بیمار کرونایی در بیمارستان های و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه های علوم پزشکی بابل و مازندران بستری هستند که 203 نفر از این تعداد جدید و مربوط به شبانه روز گذشته می باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در مازندران اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۶۳ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد ۱۵۹ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون۹۰۶  نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۹۵  بیمار با علائم حاد تنفسی بستری هستند.

سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه  با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۴۰  بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ بیمار جدید بستری و ۳۱ بیمار هم  ترخیص شدند.

وی گفت: ۳۴ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،در حال حاضر یک هزار و 146 بیمار کرونایی در بیمارستان های و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه های علوم پزشکی بابل و مازندران بستری هستند که 203 نفر از این تعداد جدید و مربوط به شبانه روز گذشته هستند.

حال جسمانی 229 نفر وخیم گزارش شده است و با علائم تنفسی حاد در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز