خبرگزاری کار ایران

صبح فردا به منظور افتتاح از چند طرح تولیدی؛

معاون تعاون وزارت کار به مازندران سفر می کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۲۸۷

محمد جعفر کبیری معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفری یک روزه و به منظور بازدید و افتتاح چند طرح مربوط به شرکت های تعاونی صبح فردا در نهمین روز از سلام دهه فجر به مازندران سفر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،محمد جعفر کبیری معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفری یک روزه و به منظور بازدید و افتتاح چند طرح  مربوط به شرکت های تعاونی صبح فردا در نهمین روز از سلام دهه فجر به مازندران سفر خواهد کرد.

در این سفر  مدیران عامل بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون کشور

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را همراهی می کنند.

حضور در جلسه کارگروه توسعه تعاون استان مازندران ،بازدید از خطوط تولید اتحادیه پروفیل مازندران در شهرک صنعتی ساری و افتتاح 400 واحد از تعاونی های مسکن مهر سارویه ساعت در میارکلا بخشی از برنامه های سفر یک روزه کبیری به استان مازندران می باشد. 

همچنین در ادامه این سفر معاون وزیر تعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی بازدید از شرکت تعاونی روماک گستر (پایانه صادراتی محصولات کشاورزی) واقع در شهرستان جویبار،افتتاح طرح 358 واحدی تعاونی مسکن معلمان شهرستان بابلسر،بازدید از شرکت تعاونی پویا آیش مازند واقع در شهرک صنعتی رجه شهرستان بابل و بازدید از مجموعه شرکت تعاونی فرهنگی ورزشی ستاره پیشرو سلامت(دنیای آرامش) در روستای قادیکلای بزرگ از دیگر برنامه های این سفر یک روزه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز