خبرگزاری کار ایران

در هشتمین روز از دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

افتتاح سه طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان قائمشهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۷۷۰

در هشتمین روز از دهه مبارک فجر مرکز پایش تصویری، مجتمع تجاری دریای نور و زمین ورزشی چمن مصنوعی در شهرستان قائمشهر افتتاح شد.

شهردار قائمشهر در مراسم افتتاح مرکز پایش تصویری با حضور آیت الله معلمی،امام جمعه شهرستان قائم شهر،مهدی رازجویان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، فرماندار قائمشهر و اعضای شورای تامین شهرستان گفت : در این پروژه ۳۵ دوربین در نقاط مختلف شهر اعم از میادین، تقاطع ها، نقاط پرترافیک و زمین فوتبال شهید وطنی نصب شده است.

عباس صالح زاده با تاکید براینکه کلیه دوربین ها به مرکز پایش لینک شده اند، افزود : این دوربین ها در راستای امنیت ترافیکی، امنیت شهروندان، مدیریت شهری، سیل و آبگرفتگی کمک رسان است.

وی هزینه اجرای این پروژه را هشت میلیارد و پانصد میلیون تومان بیان کرد و ادامه داد : در استان مازندران، شهرداری قائمشهر بیشترین دوربین را در طرح پایش تصویری دارد.

او با بیان اینکه قائمشهر، در سه محور جز پرترافیک ترین شهر استان است، عنوان کرد : قصد داریم در محورهای ساری به قائمشهر، بابل به قائمشهر، سوادکوه به قائمشهر نیز دوربین های پایش تصویری را برای کاهش آمار تصادفات نصب کنیم.

وی مبلغ برآوردی نصب دوربین هوشمند را تا پایان سال یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت : تا پایان سال دوربین ها برای ثبت تخلف نیز آماده خواهند شد و از محل درآمد هزینه تخلفات ۴۰ درصد سهم خزانه و ۶۰ درصد سهم شهرستان خواهد بود.

وی ادامه داد : از مبلغ ۶۰ درصد سهم شهرستان، ۷۰ درصد شهرداری ها و ۳۰ درصد به دهیاری و روستاهای اطراف تعلق می گیرد.

در ادامه، مجتمع تفریحی و تجاری دریای نور با ۳ هزار متر مربع زیربنا و ده طبقه افتتاح شد.

این مجموعه با هزینه ای بالغ بر ۴۲۰ میلیارد تومان توسط سهامداران طی مدت هشت سال در ۴ طبقه تجاری شامل ۱۵۰ واحد، ۴ طبقه خدماتی شامل ۶۵ واحد، و دو طبقه پارکینگ هوشمند با ظرفیت ۲۲۰ خودرو و همچنین شهربازی، کافی شاپ، رستوران و سینما اشتغال پایدار قابل توجهی را ایجاد کرده است.

همچنین زمین ورزشی چمن مصنوعی روستای دنجی کلا نیز با بودجه وزارت نفت احداث و به بهره برداری رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز