خبرگزاری کار ایران

معاون پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی کشور:

کمبود 392 هزار مترمربع فضای فیزیکی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۴۴۶

معاون پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: در حال حاضر با کمبود 392 هزار مترمربع فضای فیزیکی روبرو هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضاحاج منوچهری معاون پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی کشور در جلسه شورای قضائی در دادگستری مازندران گفت: 3 هزار و 590 نیروی انسانی در پزشکی قانونی کشور فعالیت می کنند که 850 نفر از آنها پزشک هستند و از این تعداد 200 پزشک متخصص له عنوان کارشناس قوه قضائیه در حال خدمت رسانی هستند.

وی افزود:وی با بیان اینکه نیروی انسانی مهمترین ابزار سازمان به شمار می‌رود و تلاش می شود که نیروی انسانی باکیفیت باشد، افزود: در پزشکی قانونی مازندران با افتتاح پروژه عمرانی، 60 درصد به اعیان فضای فیزیکی و 80 درصد به عرصه فضای فیزیکی پزشکی قانونی افزوده می شود.

معاون پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: در پروژه ساری تاکنون بیش از 19 میلیارد و200 میلیون تومان هزینه صرف شد و فاز اول پروژه در هفته قوه قضائیه و فاز دوم دهه فجر افتتاح می شود.

منوچهری میزان هزینه پروژه رامسر را بیش ازیک  میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با افتتاح پروژه‌ها وضعیت استان مازندران از حد متوسط کشوری بیشتر می شود؛ تاکنون 51 درصد فضاهای فیزیکی پزشکی قانونی تملیکی و بقیه استیجاری و امانی است.

 وی گفت: در حال حاضر با کمبود 392 هزار مترمربع فضای فیزیکی روبرو هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز