خبرگزاری کار ایران

با حضور جمعی از مسئولین صورت گرفت؛

افتتاح مرکز نیکوکاری رسانه شهید مدافع حرم سردار رحیم کابلی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۰۳۹

صبح امروز آئین افتتاح مرکز نیکوکاری رسانه شهید مدافع حرم سردار رحیم کابلی جمعی از مسئولین و خبرنگاران افتتاح گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا،صبح امروز آئین افتتاح مرکز نیکوکاری رسانه شهید مدافع حرم سردار رحیم کابلی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید عربعلی جباری امام جمعه بهشهر،عباس زارع مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران،سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران،حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار گریدید.

در این مراسم که همسر شهید سردار کابلی و جمعی از خبرنگاران استان مازندران نیز حضور داشتتند،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اهمیت توجه به فقرزدایی در استان،گفت:شناسایی محرومین و تلاش در جهت فقرزدایی توسط اصحاب رسانه  بسیار مهم و ستودنی است.

وی با اشاره به اهمیت معرفی خیرین توسط رسانه ها گفت:معرفی خیرین و اطلاع رسانی در خصوص ریشه و نیت وقف افراد خیر نقش بسزایی را در ارتقا و افزایش وقف ایجاد خواهد داشت.

زارع از فعالیت 300 مرکز نیکوکاری در استان مازندران خبر داد و گفت:رسانه ها و انعکاس عملکرد و اخبار مربوط به فعالیت خیرین موجب دلگرمی بیشتر خیرین خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران نیز در این مراسم با اشاره به اثرگذاری رسانه در فقرزدایی گفت:به کمک اطلاع رسانی رسانه ها و یاری خیرین مازندرانی در چند ماه گذشته بیش از 6 هزار و 400 تبلت به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

وی با بیان اینکه استان مازندران تنها استانی است که به تمامی دانش آموزان نیازمند تبلت اهدا شد،افزود:بخش اعظمی از این تبلت های اهدا شده توسط یک خیر مازندرانی صورت گرفته است که اگر اطلاع رسانی به موقع اصحاب رسانه نبود این اتفاق خوب رقم نمی خورد.

سردار عبدالله ملکی نیز در این مراسم ضمن تشکر از نشکیل مرکز نیکوکاری رسانه ای به برکت با نام شهید سردار رحیم کابلی گفت:یکی از دغدغه های اصلی شهید سردار کابلی از بین بردن فقر و محرومیت در بین مردم بود.

وی با اشاره به روح بلند و آسمانی شهید کابلی گفت:چیزی که این شهید بزرگوار را حتی بعد از بازنشستگی از خدمت به ایم مرز و بوم به عقب نکشاند عشق به خدا و مملکتش بود.

این مقام مسئول گفت:امیدواریم پیکر پاک شهید سردار رحیم کابلی،آخرین شهید خان طومان هم شناسایی و به کشور خود بازگردد.

حجت الاسلام والمسلمین جباری نیز در این مراسم  با اشاره به فلسفه وجودی  بعثت انقلاب کبیر امام خمینی ،گفت:جامعه ای که منور باشد به ایمان،عدالت،صادقت و امانت از اهداف اصلی این انقلاب بزرگ است.

وی ادامه داد:عدم تبعیض،فقر و رنج ها فلسفه اصلی انقلاب اسلامی ایران است و تمامی تلاش ها در کشور به منظور تححق این امر است.

جباری با اشاره به اهمیت فعالیت رسانه ها در جهت اجرایی شده اهداف انقلاب کبیر امام گفت:رسانه ها با اطلاع رسانی درست و منطقی خود می توانند نقش بسزایی را در کاهش فقر و رنج محرومین و بسیاری از مشکلات اساسی کشور ایفاگر باشند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز