خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت مازندران اعلام کرد:

بهره برداری از ۷ طرح با سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیارد تومانی در دهه فجر/بازگشت ۸۰ واحد صنعتی تعطیل شده به چرخه تولید

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۰۲۷

حسینعلی قوانلو گفت:در ۱۶ بهمن و به مناسبت ایام دهه فجر ۷ طرح با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان در بخش صنعت استان با حضور رئیس جمهور و بصورت ویدئو کنفرانسی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حسینعلی قوانلو رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران صبح امروز در نشست با خبرنگاران ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت:تحریم های سنگین در چند سال گذشته فرصتی  برای رشد صنعتی و تولیدی داخلی ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان سال جاری در بخش صنعت حدود ۴ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است،افزود:در ۱۶ بهمن و به مناسبت ایام دهه فجر ۷ طرح با اعتباری بالغ بر  ۸۰۰ میلیارد تومان در بخش صنعت استان با حضور رئیس جمهور و بصورت ویدئو کنفرانسی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

او ادامه داد:بخش دیگری از طرح های صنعتی نیز تا پایان سال جاری افتتاح خواهد شد.

قوانلو یکی از اتفاقات خوب در بحث صنعت را افتتاح و راه اندازی پایانه  صادراتی روماک عنوان کرد و گفت:پایانه صادراتی روماک با بروز ترین امکانات بین المللی و با سرمایه ای بالغ بر ۴۰۰ میلیارد به بهره برداری خواهد رسید.

این مقام مسئول همچنین مجموع طرح های صنعتی از هفته دولت تا به امروز را ۹۰ واحد تولیدی اعلام کرد و گفت: در سال جاری اتفاقات خوبی در بحث سرمایه گذاری صورت گرفت و هجوم سرمایه گذاران در بخش صنعتی رشد خوبی داشته است.

طبق اعلام نظر رئیس سازمان ضمن مازندران در سال جاری ۸۰ واحد تولیدی تعطیل شده در استان مجددا به چرخه تولید بازگشته است و در حال حاضر بیش از ۷۵ درصد واحد های تولیدی در استان در حال فعالیت هستند.

وی همچنین تعداد واحد های نیمه تعطیل احیا شده در سال جاری را ۷۵ واحد تولیدی اعلام کرد.

قوانلو از رشد ۱۰۹ درصدی برای پرونده های تشکیل شده در بحث صنوف متخلف خبر داد و گفت: استان مازندران طبق آمار رسمی وزارت صمت،در بحث بازرسی ها و نظارت ها از صنوف رتبه نخست کشور را کسب کرده است و این در حالی است که مازندران در بحث تعدد صنوف رتبه چهارم کشور را دارید.

او میزان شاخص تورم نقطه به نقطه مازندران را ۴۳/۶ درصد اعلام کرد و اظهارکرد:این در حالی است که آمار تورم نقطه به نقطه کشوری ۴۶/۲ درصد اعلام شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز