خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران اعلام کرد:

افزایش 4100 مترمکعبی پالایش تصفیه خانه های فاضلاب شهرکهای صنعتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۴۶۸

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: 4100 مترمکعب در شبانه روز به ظرفیت پالایش تصفیه خانه های فاضلاب شهرکهای صنعتی استان در دولت تدبیر و امید افزوده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سید مصطفی موسوی با اعلام این خبر اظهار داشت: ساخت تصفیه خانه فاضلاب در راستای پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی آب و خاک انجام گردیده که در این مدت 4100 مترمکعب به ظرفیت پالایش تصفیه خانه های فاضلاب شهرکها و نواحی صنعتی استان اضافه شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ادامه داد: یکی از مهمترین اهداف ایجاد شهرکها و نواحی صنعتی، حرکت در جهت توسعه پایدار بوده و مسائل زیست محیطی در ایجاد شهرکها و نواحی صنعتی دارای اهمیت زیادی است.

موسوی با بیان اینکه قبل از سال 92 ظرفیت تصفیه خانه های فاضلاب شهرکها و نواحی صنعتی استان 6000 مترمکعب پالایش در شبانه روز بوده است خاطرنشان کرد: تصفیه خانه های فاضلاب در شهرکهای صنعتی بشل سوادکوه با ظرفیت 1500 مترمکعب، جویبار 700 مترمکعب، شهدای محمودآباد 750 مترمکعب و ناحیه صنعتی نارنج داربن تنکابن 150 مترمکعب و احداث مدول دوم تصفیه خانه های فاضلاب شهرکهای صنعتی بهشهر با ظرفیت 250 مترمکعب، چمستان نور 250 مترمکعب و بابلکنار 500 مترمکعب احداث و به بهره برداری رسیده اند.

وی با اشاره به اینکه برای ساخت 4 تصفیه خانه فاضلاب و 3 مدول دوم در شهرکها و نواحی صنعتی استان 250 میلیارد ریال از محل منابع داخلی و ملی هزینه شده است افزود: با افزایش 4100 مترمکعب تصفیه فاضلاب، ظرفیت پالایش تصفیه خانه های فاضلاب شهرکها و نواحی صنعتی استان به 10100 مترمکعب در شبانه روز رسیده است.

موسوی بیان داشت: سیاست شرکت شهرکهای صنعتی مازندران تمرکز برای افزایش ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب، احداث و تکمیل تصفیه خانه فاضلاب در راستای صیانت از محیط زیست و جلوگیری از آلودگی زیست محیطی است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران تصریح کرد: بهره مندی از زیرساختهای صنعتی و مدیریت بهینه زیست محیطی را می توان مهمترین مزیت استقرار صنعت در شهرکها و نواحی صنعتی دانست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز