خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی:

نواقص اینترنتی مرکز مازندران مرتفع شود/ تاکید بر رفع مشکل کشاورزان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۹۶۳

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت:نواقص و ضعف سرعت اینترنت برخی مناطق شهرستان ساری مرتفع شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، منصورعلی زارعی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری، مبارزه با رانت،فساد و تبعیض و نگاه ویژه به قشر ضعیف جامعه را از مهم ترین اهداف مجلس برشمرد و گفت: عدم نظارت کافی بر برخی از موضوعات موجب مشکلاتی در جامعه شده که با ورود دستگاه قضایی منجر به دستگیری ها شد.

وی تولید اشتغال و حفظ اشتغال را در سال تولید و  مهم دانست و پیشنهاد کرد که باید از ظرفیت همگان برای تحقق این مهم استفاده کرد و فقط به کارگروه اشتغال متکی نبود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه ارزهای دولتی به دست کسانی افتاد که دارای رانت بودندکه منجر به مسائل طبقاتی شد اگر قرار باشد یارانه برای ملت تعریف کنیم باید طوری برنامه ریزی کرد که مستقیم به دست نیازمندان، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان برسد.

زارعی افزود: در تصویب لایحه بودجه 1400 نگاه مجلس به طبقات ضعیف و نیازمندان است و تلاش می کنیم نگاه ویژه به این قشر از جامعه داشته باشیم.

وی به مشکلات عدیده در حوزه خوراک دام و طیور اشاره کرد و افزود: برغم مشکلات در حوزه خوراک و دام طیور دولت موظف بود با ارز دولتی آن را به دست دامداران و کشاورزان برساند اما 30 تا 40 درصد این ارز در بازار آزاد بود و این موضوع بر مشکلات فوق مضاعف شد.

زارعی هماهنگی بین دستگاهی را در رفع مشکلات مهم دانست و با انتقاد از اینکه هنوز نتوانستیم مشکلات سوخت کشاورزان را حل کنیم، ادامه داد: تاکید شده بود که این مشکل در استان هر چه سریعتر حل شود اما تاکنون اتفاقی نیفتاده است.

وی افزود: در شرایط سخت و در پیش بودن سال نو نیاز به کار بزرگ و برجسته داریم و البته حمایت از سرمایه گذاران و جذب سرمایه از مهم ترین اهدافی است که باید با جدیت دنبال شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت.: بیشترین مشکلات ما در حوزه روستایی است که مستلزم پیگیری و تلاش های مجدانه مدیران مربوطه در این حوزه است؛ می طلبد مشکلات احصاء و با درایت پیگیری و مرتفع شود.

علی بابایی کارنامی نیز در ادامه اظهار کرد: به مرکز استان باید ویژه تر نگاه کرد و باید تلاش کنیم با انگیزه بهتر شرایط جدیدتری را به لحاظ کیفی و کمی برای مرکز استان فراهم کنیم.

وی افزود: اگرچه اکنون شرایط کرونایی انجام برخی از فعالیت ها را محدود کرده است اما امیدواریم با رفع این مشکل فضا  برای انجام خدمات رسانی منسجم تر فراهم شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه ساری مرکز استان مازندرات است، باید به شرایط و اعتبارات این شهرستان توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

بابایی ادامه داد: با توجه به فصل بودجه، نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی سعی دارند در حد توان انتظارات بودجه‌ای این استان به خصوص شهرستان ساری را رفع کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز