خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان ساری:

120 پروژه همزمان با دهه فجر در شهرستان ساری افتتاح می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۹۶۰

فرماندار شهرستان ساری از افتتاح 120 پروژه با اعتبار 660 میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در شهرستان ساری افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباسعلی رضایی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری که با حضور نمایندگان مردم ساری و میاندرود در خانه ملت تشکیل شد، میانگین بودجه مرکز استان را 51 درصد عنوان کرد و گفت: تلاش هایی که برای این شهرستان صورت می گیرد بر اساس بودجه ی مصوب است و اگر چه این میزان برای این حجم از فعالیت ها در شهرستان ساری ناچیز است اما تلاش برای حل مشکلات ادامه دارد.

وی با تبریک سالگرد چهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی و تاکید بر زنده نگه یاد و نام امام راحل و شهدای عزیز افزود: مرکز استان مازندران باید تمام توان خود را برای استقبال از دهه فجر به کار بگیرد و شهرداری ساری به همراه دیگر دستگاه ها در انجام این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نکند.

فرماندار شهرستان ساری به شرایط کرونایی حاکم در مرکز استان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: نسبت درگیری شمار مبتلایان به کرونا بالا است و شهر در وضعیت شکننده ای به سر می برد بنابراین رعایت پروتکل های بهداشتی،فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک همچنان الزامی است.

رضایی به همکاری بین بخشی تاکید کرد و گفت: نباید بدون شناخت و پیش بینی اعتبار و منابع مالی به مردم قولی بدهیم که نتوانیم عمل کنیم؛ کاری نکنیم مردم به نظام جمهوری اسلامی بدبین شوند.

وی با اشاره به ساخت و سازهای غیر مجاز به دهیاران تاکید کرد که اولویت دهیاران مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز است و موظفند با ساخت و سازهای غیرمجاز مقابله و مانع بروز این تخلف در سطح منطقه باشند.ت

فرماندار شهرستان ساری از افتتاح 120 پروژه در دهه فجربا اعتبار 660میلیارد تومان در شهرستان ساری خبر داد و گفت:  همچنین 251 واحد مسکن مهر در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

رضایی به انتخابات پیش روی شورای شهر اشاره کرد و در مورد جانبداری مدیران در انتخابات پیش‌روی هشدار داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز