خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره حمل و نقل کالا راهداری مازندران اعلام کرد:

حمل بیش از ۱۸ میلیون کالا از مازندران به سایر نقاط کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۸۲۰

رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از حمل بیش از ۱۸ میلیون کالا از مازندران به سایر نقاط کشور در ۱۰ ماهه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سید رحمت موسوی اظهار داشت: کل تناژ حمل شده کالای استان در ۱۰ ماهه امسال ۱۸ میلیون ۳۰۲ هزار و ۷۰۵ تن بوده به سایر نقاط کشور جابجا شده که نسبت به مشابه سال قبل رشد ۲۰ درصدی را داشته است.

وی در ادامه به تعداد بارنامه‌های مصرفی اشاره و عنوان کرد: تعداد بارنامه‌های مصرفی ده ماه سال جاری یک میلیون و ۲۲۷ هزار و۴۱ فقره می‌باشد.

این مقام مسئول عمده کالای جابجا شده از استان، شن وماسه، جو، ذرت دامی، گازوِئیل، سیمان کیسه‌ای، فرآورده‌های لبنیاتی، سیمان فله‌ای، بنزین معمولی، ام دی اف وگندم انسانی ذکر کرد.

او با تاکید بر نظارت ویژه بر عملکرد و فعالیت شرکت‌های حمل و نقل از رانندگان خواست هرگونه دریافت کمیسیون اضافی و سایر شکایات خود را از طریق سامانه‌های ۱۴۱، شهراه ثبت و یا با مراجعه به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سراسر استان، برای بررسی و رسیدگی اطلاع دهند.

به گزارش ایلنا،۱۳۲ شرکت حمل ونقل و شعبات در سطح استان مازندران فعال است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز