خبرگزاری کار ایران

مشاور حقوقی تشکلات کارگری مازندران:

فاصله حقوقی مدیران و کارگران درک مشکلات بازنشستگان را از بین برده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۲۸۳

ابوطالب یحیایی با اشاره به فاصله فاحش حقوق بین یک کارگر و مدیر اجرایی گفت:فاصله حقوقی بین 2 میلیون و پانصد هزار تومانی با 25 میلیون تومانی فاصله بین درک مشکلات معیشتی کارگران نیست.

ابوطالب یحیایی مشاوره حقوقی تشکلات کارگری مازندران در فت و گو با خبرنگار ایلنا،گفت:اگر مشکلات جامعه کارگری و بازنشستگی در هر منطقه جغرافیایی کشور به موقع به سمع و نظر مسئولین ارشد دولت در تهران نرسد،مسئولین استانی و منطقه ای قطعا دچار گناه و معصیت بزرگ شده اند.

وی با اشاره به فاصله فاحش حقوق بین یک کارگر و مدیر اجرایی گفت:فاصله حقوقی بین 2 میلیون و پانصد هزار تومانی با 25 میلیون تومانی فاصله بین درک مشکلات معیشتی کارگران نیست.

یحیایی ادامه داد:این فاصله دریافتی حقوق به اندازه ای زیاد است که مسئولین اگر بخواهند هم  توان درک مشکلات معیشتی و اقتصادی کارگران را لمس نخواهند کرد.

این پیشکسوت جامعه کارگری با بیان اینکه حقوق دریافتی امروز کارگران بازنشسته به اندازه مصارف یک روز پذیزایی برای مهمانان از قبیل میوه و شیرینی و.. دستگاه های اجرایی نمی باشد،گفت:متاسفانه در شرایط فعلی کارگران و بازنشستگان در بدترین شرایط معیشتی و اقتصادی بسر می برند.

او با اشاره به اینکه کارگران همواره در خط مقدم انقلاب کبیر امام راحل پایبند آرمان های این انقلاب بوده اند،افزود:شرایط امروز کارگران و بازنشستگان و تبعیض های بوجود آمده حق این قشر شریف و مظلوم نیست و انتظار می رود مسئولین ارشد اجرایی هرچه زودتر  فکر و راحلی برای  برون رفت از مشکلات و مطالبات بحق این عزیزان داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز