خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی مازندران:

دولت بر طبل بی‌عدالتی می‌کوبد/شاهد تبعیضی آشکار بین بازنشستگان تأمین اجتماعی با کشوری و لشکری هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۱۹۴

نصرالله در یابیگی گفت: بین حقوق حداقلی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی از سوی دولت و مجلس نادیده گرفته شده است و بین بازنشستگان تأمین اجتماعی و بازنشستگان کشوری و لشکری تبعیض بیداد می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،تبعیضی که هر سال دولت میان بازنشستگان تامین اجتماعی با بازنشستگان صندوق کشوری و لشکری در لایحه بودجه قائل است موجب اعتراض گلایه مندی شدید کارگران بازنشسته و مستمری بگیران صندوق تامین اجتماعی شده است.

موضوعی که تازگی ندارد و در سال‌های گذشته تبعات جبران ناپذیری را در وضعیت معیشتی بازنشستگان تامین اجتماعی ایجاد کرده است.

نصرالله دریابیگی رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران با انتقاد از عملکرد دولت و مجلس در خصوص تبعیض به وجود آمده گفت:متاسفانه بین حقوق حداقلی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی از سوی دولت و مجلس نادیده گرفته شده است و بین بازنشستگان تأمین اجتماعی و بازنشستگان کشوری و لشکری تبعیضی فاحش بیداد می‌کند.

وی افزود:مدتی است که دولت بر طبل بی‌عدالتی می‌کوبد و شاهد تبعیضی آشکار بین بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و بازنشستگان کشوری و لشکری هستیم.

عضو کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور با انتقاد از تبعیض دولت بین حقوق و مزایای بازنشستگان تامین اجتماعی،کشوری و لشگری،گفت:حقوق مردم باید یکسان باشد و تبعیض طبق قانون اساسی و تفکر امام راحل و مقام معظم رهبری ممنوع است.

به گزارش ایلنا،جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی با صدور بیانیه ای در خصوص  تبعیضی که هر سال دولت میان بازنشستگان تامین اجتماعی با بازنشستگان صندوق کشوری و لشکری در لایحه بودجه قائل است،اعتراض خود را اعلام کردند.

شنیده‌ها حاکی از این است که قرار است این تجمع اعتراض‌آمیز مقابل دفتر سازمان برنامه و بودجه در تهران و مقابل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در مراکز استان‌ها و فرمانداری‌ها در شهرستان‌ها برگزار شود.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز