خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس‌راه مازندران :

جاده‌های کوهستانی مازندران برفی است/ احتمال سقوط بهمن

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۵۳۹

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: جاده‌های استان لغزنده و سقوط بهمن در مناطق کوهستانی در کمین است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ علیرضا قدمی از برف و بوران شدید در جاده‌های کوهستانی خبر داد و گفت: با وجود بارش برف و باران شدید از شب گذشته تاکنون، راه‌های مازندران باز بوده و تردد در برخی راه‌های مواصلاتی کوهستانی به سختی انجام می‌شود.

وی با اشاره به تلاش مأموران راهنمایی و رانندگی مستقر در جاده‌های استان و ارائه خدمات برای باز نگه‌داشتن مسیر‌ها، افزود: با توجه به میزان بالای بارش برف در مناطق کوهستانی مازندران، احتمال سقوط بهمن بسیار زیاد است.

رئیس پلیس‌راه مازندران به احتمال بوران و شدت برف در جاده‌های مرکزی و شرقی مازندران، ساری-کیاسر و ارتفاعات شهرستان‌های بهشهر و گلوگاه اشاره کرد و گفت: آب‌گرفتگی در برخی نقاط جاده‌های ساحلی استان برای رانندگانی که بدون رعایت سرعت مطمئنه تردد کنند، خطرات جدی ایجاد خواهد کرد.

 وی بابیان اینکه محدودیت تردد در جاده‌های استان وجود نداشته، اما محدودیت‌های کرونایی همچنان به قوّت خود باقی و در حال اجراست، بر پرهیز از تردد غیرضروری رانندگان به ویژه در جاده‌های کوهستانی، همراه داشتن تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ، کنترل فنی خودرو مانند ترمزها، فرمان، سالم بودن بخاری، برف‌پاک‌کن، استعلام وضعیت مسیر‌ها قبل از حرکت تأکید کرد.

رئیس پلیس‌راه مازندران افزود: مأموران راهنمایی و رانندگی مستقر در جاده‌های مازندران از تردد خودرو‌های بدون زنجیر چرخ جلوگیری می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز