خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اعلام کرد:

برف و باران در راه مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۶۸۸

بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان مازندران جریان‌ های شمالی از بعدازظهر چهارشنبه دراستان تقویت می ‌شود و شاهد وزش باد شدید، کاهش دما و بارش برف در ارتفاعات و دامنه‌ ها و مه گرفتگی در جاده‌های کوهستانی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه آسمان استان از صبح امروز تا بعدازظهر نیمه ابری و ابری است، گفت: بارش پراکنده باران از بعدازظهر در مناطق غربی استان آغاز می ‌شود و تا بعدازظهر فردا روند کاهشی دما ادامه دارد.

وی افزود: جریان‌ های شمالی از بعدازظهر چهارشنبه دراستان تقویت می ‌شود و شاهد وزش باد شدید، کاهش دما و بارش برف در ارتفاعات و دامنه‌ ها و مه گرفتگی در جاده‌های کوهستانی خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران با اشاره به کاهش محسوس دما از صبح پنج شنبه در استان گفت: احتمال بارش برف از بعدازظهر پنج شنبه تا صبح جمعه در مناطق جلگه‌ای پیش بینی می‌ شود.

 اسدی ادامه داد: در این مدت آبگرفتگی معابر، مه گرفتگی، کاهش دید، اختلال در تردد، لغزندگی و یخ زدگی در جاده‌های کوهستانی دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه کشاورزان و باغداران تابعدازظهر امروز به برداشت مرکبات اقدام کنند. گفت: این سامانه سرد بارشی از صبح جمعه به تدریج از استان خارج می‌شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: دریای خزر امروز و فردا مواج است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز