خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

دیدار جمعی از اعضای هیات اجرائی خانه کارگر مازندران با فرماندار ساری

کد خبر : ۱۰۲۶۲۵۷

نصراله دریابیگی گفت:با توجه به افزایش قیمت‌ها و تورم ایجاد شده در بازار انتظار می‌رود قدرت خرید کارگران به‌عنوان نیروی مولد جامعه که طی این روزها به شدت کاهش‌یافته است، تقویت شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،صبح امروز نصراله دریابیگی دبیر اجرائی خانه کارگر مازندران در دیدار اعضای هیات اجرائی خانه کارگر استان  با فرماندار ساری با اشاره به وضیعت نا مناسب معیشتی کارگران،گفت:با توجه به افزایش قیمت‌ها و تورم ایجاد شده در بازار انتظار می‌رود قدرت خرید کارگران به‌عنوان نیروی مولد جامعه که طی این روزها به شدت کاهش‌یافته است، تقویت شود.

وی افزود:با توجه به تعطیلی  بسیاری از بنگاه های تولیدی و بیکاری تعداد زیادی از کارگران در ایام کرونا و همچنین افزایش تسهیلات بیمه بیکاری در یک سال گذشته انتظار می رود دولت حمایت بیشتری از تولیدکنندگان برای اشتغال مجدد کارگران بی کار شده داشته باشد.

دریابیگی در ادامه به بیان مشکلات درمانی و معضلات کارگران و بازنشستگان منطقه ساری و همچنین فعالیت های نهادهای کارگری و بازنشستگی پرداخت و گفت:کارگران از ارکان اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوده اند و با تمامی مشکلات معیشتی موجود و کم شدن شادی ها و افزایش مشکلاتشان،هیچگاه پشت این نظام مقدس را خالی نخواهند کرد

در ادامه  عباسعلی رضائی فرمانداری ساری نیز گفت : نظرات خانه کارگر و مسئولین آن در خصوص مسائل مختلف دلسوزانه، کارشناسی شده و دغدغه مند بوده و  تمامی این فعالیت ها  صادقانه و در جهت استیفای حقوق جامعه کارگری و بازنشستگی است.

رضائی افزود: کارگران از معتقدترین،بهترین و نجیب ترین اقشار جامعه بوده و ما وظیفه داریم در کنار این قشر شریف و عزیز احساس مسئولیت اداری ،قانونی وشرعی از مطالبات آنان حمایت کنیم .

فرماندار ساری در پایان ضمن قدر دانی از مواضع خانه کارگر گفت :ایثار ، فداکاری جامعه کارگری در قبل و بعد از انقلاب اسلامی ستودنی بوده و همه مسئولین باید در جهت استیفای حقوق حقه این قشر تلاش کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز