خبرگزاری کار ایران

آخرین آمار کرونا در مازندران؛

وضعیت ۱۰ شهر مازندران قرمز و مابقی نارنجی است/تعداد بستری ها به ۱۳۳۵ نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۸۱۳

در حال حاضر یک هزار و ۳۳۵ بیمار کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه های علوم پزشکی بابل و مازندران بستری هستند.

به گزارش خبر نگار ایلنا در حال حاضر و طبق آخرین آمار در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۲۴ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

همچنین در همین مدت زمان تعداد ۳۲۴ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

به گفته عباس موسوی،رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم اکنون یک‌هزار و ۱۰۴ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۲۴۲ بیمار با علائم حاد تنفسی بستری هستند.
همچنین سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در گفت و گویی  با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۳۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند،گفت:در ۲۴ ساعت گذشته ۴۲ بیمار جدید بستری و ۳۸ بیمار هم  ترخیص شدند و ۳۷ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،در حال حاضر یک هزار و ۳۳۵ بیمار کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه های علوم پزشکی بابل و مازندران بستری هستند.

از نظر رنگ بندی شهرهای آمل، بابل، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، سوادکوه، فریدونکنار، قائمشهر و نکا در وضعیت قرمز هستند و رنگ مابقی شهرهای استان در بحث شیوع کرونا نارنجی است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز