خبرگزاری کار ایران

در دیدار با مصطفی سالاری تاکید شد؛

ضرورت توسعه بیمارستان های تامین اجتماعی مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۵۶۰

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود و نصرالله دریابیگی رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی مازندران منظور ارائه مشکلات بیمه ای و درمانی کارگران و بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی با مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی در تهران دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،عصر دیروز علی بابایی کارنامی رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی و نصرالله دریابیگی رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی مازندران منظور ارائه مشکلات بیمه ای و درمانی کارگران و بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی با مصطفی سالاری مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی در تهران دیدار کردند.

این دیدار  به منظور تقویت خدمات درمانی و توسعه بیمارستان های تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی مازندران به ویژه ییمارستان ولیعصر قائمشهر و حکمت ساری صورت گرفت.

از دیگر مباحث مطرح شده مسکن ملی کارگران و بازنشستگان، توسعه درمان مستقیم و غیرمستقیم،استفاده از امکانات درمانی دولتی هماهنگ  بیمارستانهای تأمین اجتماعی، افزایش حقوق بازنشستگان و ارتقا، سطح متناسب سازی حقوق بازنشستگان و خدمات رفاهی بیمه شدگان و بازنشستگان بود که مورد بحث و تبادل نظر و قول مساعدت از طرف رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور  قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز