خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران تاکید کرد:

ضرورت صرفه‌جویی در مصرف برق و گاز/افت فشار گاز باعث قطع برق‌رسانی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۶۵۹

مهدی رازجویان گفت:افت فشار گاز باعث قطع برق‌رسانی می‌شود لذا صرفه‌جویی مصرف برق و گاز، ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،مهدی رازجویان در جلسه ویدئو کنفرانسی با فرمانداران مازندران با بیان اینکه سوخت اصلی نیروگاه‌های تولید برق، سوخت گاز می‌باشد، افزود: افت فشار گاز باعث قطع برق‌رسانی می‌شود لذا صرفه‌جویی مصرف برق و گاز، ضروری است.

رازجویان با بیان اینکه بار روانی ابتلا به کرونا باعث افزایش مصرف گاز شده است، تصریح کرد: قطع گاز و برق باعث آسیب جدی به مراکز صنعتی و تولیدی می‌شود.

رازجویان با بیان اینکه حدود ۴۸ درصد از مصارف برق و حدود ۷۵ درصد از مصارف گاز در استان مربوط به مصرف خانگی است، افزود: کمبود گاز، باعث عدم تولید برق کافی و در نهایت اختلال آبرسانی به منازل و ایجاد نارضایتی را در پی خواهد داشت.

رازجویان خطاب به فرمانداران و شهرداران افزود: روشنایی سطح شهر و بیلبورد‌ها در زمانی که تردد شبانه ممنوع است، مدیریت شود و به حداقل برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران همچنین ضمن دعوت دستگاه‌های اجرایی به صرفه‌جویی مصرف انرژی، ادامه داد: اهمیت موضوع کمبود انرژی توسط صداوسیما و اصحاب رسانه به مردم منعکس شود تا با یک همراهی و همکاری همه‌جانبه از این بحران عبور کنیم. 

رازجویان افزود: در فصل زمستان، افزایش فشار گاز ارسالی به استان مازندران ضروری است.

رازجویان تصریح کرد: مازندران به دلیل شرایط خاص شیوع کرونا نیازمند توجه بیشتر است لذا شایسته نیست به دلیل کمبود گاز و قطع برق و آب ، برای مردم و مراکز درمانی مشکلی ایجاد شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز