خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بهزیستی مازندران:

4 میلیارد تومان زکات در بهزیستی مازندران جمع آوری شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۷۲۴

مدیر کل بهزیستی مازندران زکات جمع آوری شده در بهزیستی را 4 میلیارد تومان بصورت نقدی و غیر نقدی اعلام کرد که در اختیار مددجویان تحت پوشش بهزیستی مازندران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرزاد گوهردهی بعدازظهر امروز در نشست شورای زکات استان میزان زکات جمع آوری شده در بهزیستی را 4 میلیارد تومان بصورت نقدی و غیر نقدی اعلام کرد که در اختیار مددجویان تحت پوشش بهزیستی مازندران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بیش از 52 هزار بسته معیشتی در ایام کرونایی به مددجویان بهزیستی اهدا شد، افزود: البته این بسته ها در بین خانواده های حاشیه نشین که تحت پوشش این نهاد نبودند هم توزیع شد.

مدیر کل بهزیستی مازندران گفت: تاکنون 1000 مسکن محرومین شناسایی شد که اولویت این نهاد کمک برای ساخت مسکن مددجویان دارای دو معلول و بیشتر است. البته 600 مورد پروانه صادر شد.

گوهردهی با یادآوری اینکه حدود 6 هزار دانش آموز مازندرانی تحت پوشش بهزیستی استان قرار دارند، ادامه داد: با بررسی های انجام شده 1300 دانش آموز نیازمند جدی به تبلت داشتیم که تاکنون 700 تبلت در اختیار این دانش آموزان قرار گرفت و برخی دیگر نیز از تسهیلات کم بهره برخوردار شدند.

وی افزود: همچنین 110 سری جهیزیه با 9 قلم در اختیار نوعرسان تحت پوشش بهزیستی مازندران قرار گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز