خبرگزاری کار ایران

در دیدار نمایندگان تشکلات کارگری آمل با مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران مطرح شد؛

جامعه کارگری خواستار ارتقاء سطح خدمات درمانی تامین اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۰۶۹

نمایندگان تشکلات کارگری و بازنشستگی آمل و استان مازندران خواستار ارتقاء سطح خدمات درمانی تامین اجتماعی در شهرستان آمل شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی چند از نمایندگان تشکللات کارگری و بازنشستگان شهرستان آمل در دیدار با ممحمد خورشیدی،مدیر درمان تامسن اجتماعی مازندران خواستار  شبانه روزی شدن درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان آمل و احداث بیمارستان تامین اجتماعی در این شهرستان شدند.

 در این دیدار که نصراله دریابیگی دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران نیز حضور داشت،ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزشمند سازمان تامین اجتماعی در مازندران،گفت:تشکلات کارگری و بازنشستگان تامین اجتماعی  به دنبال درمان رایگان بازنشستگان و کارگران هستند.

وی افزود: این قشر مظلوم امروز در بدترین شرایط معیشتی هستند و باید کمک کرد تا حداقل دغدغه ها و هزینه های درمان اشان به حداقل برسد.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران گفت: شاخص های جمعیتی و وجود ضریب پایدار نفوذ بیمه ای در شهرستان آمل در حد مطلوب است و جامعه کارگری و بازنشستگی تامین اجتماعی استان خواستار ارتقاء سطح خدمات درمانی تامین اجتماعی به شهرستان آمل است.

محمد خورشیدی مدیر درمان تامین اجتماعی استان مازندران نیز در این دیدار گفت: سازمان تأمین اجتماعی و بخش درمان با افتخار به کارگران و بازنشستگان خدمت مینماید و با تلاش مضاعف در جهت حفظ کرامت و شانیت جامعه هدف گام بر می دارد .

وی ادامه داد: خواسته های شما عزیزان را به سازمان انعکاس داده و موارد پیشنهادی را در جلسات کارشناسی مطرح مینماییم و با توجه به ظرفیتهای قانونی و دستورالعمل های سازمانی و ایجاد تعامل و با حمایتهای مقامات ارشد استانی و سازمان تامین اجتماعی این موضوعات را در دستور کار و پیگیری قرار خواهیم داد.

به گزارش ایلنا، حدود 51 درصد از جمعیت شهرستان آمل زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی می باشند و 46 درصد از صنعت استان در شهرستان آمل استقرار دارد و همچنین 70 درصد  صادرات استان در شهرستان آمل می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز